Top 3 koncerty kam letos zamířit.

Vracím se po delší době k žebříčkům, ale můj návratový žěbříček bude jiný než doposud. Jeh obsahem se přiblížíme k duchu stránek se kterým jsem je teď výrazněji spojila a to je hon na koncerty. Druhá zásadní věc je říct, ze kterých koncertů jsem vybírala. Jde o koncerty na který sama mířím a mam už koupený lístek. Rozhodla jsem se proto z mnoha důvodů. Jeden je z těch, že vám později o samotných koncertech mohu napsat a říct jestli vážně se do žebříčku hodiny a na jaké místo. Druhý a zásadní je ten, že koncertů je řada a každý preferuje jiný. Pro někoho senzace roku bude malý koncert v klubu kapely, kterou miluje a pro někoho to bude velkolepá zahraniční hvězda. A tak jsem si chtěla omezit výběr. A třetí je ten, že raději píší o věcech kam jdu, než tam kam nevím jestli se dostanu. Pak je mnoho malých důvodů co jsem zvažovala, ale to nebudeme zbytečně rozebírat a vrhneme se konečně na koncerty.

 

1. Nick Cave & The Bad Seeds – 26.10. Praha
2. Depeche Mode – 24.5. Praha
3. the Kills – 6.6. Praha

 

3. místo
the Kills – 6.6. Praha
Dlouho očekávaný koncert.“ zde se tato hláška hodí víc než u jiného a to proto, že koncert měl být odehrán již 7. srpna 2016, ale z důvodu nemoci zpěvačky nebyl. Na začátkem musím říct, že koncert je již vyprodaný. A proč jsem ho zařadila na třetí místo. Jeden z faktorů, že je to jeden z málo koncertů, kde bylo původní datum zrušeno a po dlouhé době nahlášeno nové a to je pro fanoušky vždy nervák. A dalším důvodem je, že koncert je již vyprodán, takže i když by se to nemusela zdát, tak fanoušků tu u nás mají hodně. A třetím důvodem je ten, že u nás vystoupí poprvé. Inu pro fanouška koncert, který musí navštívit. A samozřejmě, že se jedná o skvělou kapelu, nebo spíš dvojici, jinak bych o jejích zapojení do žebříčku neuvažovala.

 

2. místo
Depeche Mode – 24.5. Praha
Kapela, která má kolem sebe nespočet fanoušků, pro které nejsou jen kapelou, ale životní stylem. Mnoho fanoušků je poslouchá celý život a i když nejsou nadšenci do koncertů a nechodí na několik vystoupení za rok na jejich si za jedno turné zajdou i několikrát. A protože jejich vystoupení mají ducha, energii a živost, tak jsem je musela zařadit do tohoto žebříčku. Ale na první místo to nestačí a to říká velký fanda, tak snad i ostatní fanouškové odpustí.

 

1. místo
Nick Cave & The Bad Seeds – 26.10. Praha
Nic Cave je sám o sobě živoucí legenda a vidět ho naživo prostě stojí za to.
Naposled jsem na Nick Cave & The Bad Seeds byla 22.11. 2013 a zážitek z toho vystoupení mě vedl k tomu, že do toho žebříčku prostě patří a jednoznačně na první místo. Opět to jistě bude jeden z koncertů roku. Takovéto vystoupení je stylem, že vás pohltí a vy celou dobu jím žijete. I když čím jste blíž, tím vás to víc vtáhne do děje. Ale ať jste na koncertě kdekoliv, je to životní zážitek, který je nejen pro zaryté fanoušky.

 

Na závěr už jen dodám, že v listopadu se budete moc těšit na bonusový žebříček, kde se podíváme z mého pohledu jestli toto pořadí skutečně odpovídá a jestli jsem vůbec tyto kapely s koncerty patří.

 

 

azrael-west-003

 

*klipy, které naleznete v tomto článku jsou z oficiálních kanálů na youtube.

Zanechat Odpověď

