10 x koncert Negative

Negative byla jedna z mých nejoblíbenějších kapel. Minulý čas je tu nasnadě, protože zatím jako kapela už aktivní nejsou, ale budeme se držet naděje. Negative už jsem naživo neslyšela pěkně dlouho (vlastně ani ne mojí vinou), kde jsou ty léta, kdy jsem na ně chodila každý rok. Napadlo mě udělat seznam kolikrát jsem je dříve viděla. Celkem to bylo 10 x.

Předchozí data:

2006
– 16.2. Lipsko
– 4.11. Lipsko

2007
– 16.6. NovaRock (Rakousko)
– 22.9. Glauchau

2008
– 28.4. Berlin
– 12.12. Lipsko
– 13.12. Erfurt
– 14.12. Dresden

2009
– 20.3. Praha

2011
– 15.1. Zlín

 

Snad jsem na něco nezapomněla, ale klidně by se to mohlo stát. 😀

 

 

2006 – 16.2. Lipsko
O této akci se zmíním jindy víc. Ale jednoduše mohu říct, že je jednalo o koncert snů, protože sestava kapel byla prostě parádní a jsem moc ráda, že jsem byla. Protože Krom Negative, tak byly the Rasmus a HIM. Tyto 3 kapely slyšet najednou. wau… nemam slov. Ale více se rozepíšu jindy.

2006 – 4.11. Lipsko
Stejné město, jiný klub. Pro zajímavost v tomto klubu jsem byla na Negative i v roce 2008. Byl to úžasný koncert. S kámoškou Verčou (VRox) jsme měli i fotopasy, takže pro nás o to větší zážitek.
Někteří rodiče co tam měli své ratolesti na nás koukali dost nevraživě, ale obecně se nám v Lipsku podařilo narazit na dva typy lidí na koncert. 1) ti milí a nápomocní 2) ty co vás bez důvodu chtějí praštit.

2007 – 16.6. NovaRock (Rakousko)
Vystoupení jsme si skvěle užili a stihly i autogramiádu, která nám málem kvůli změně času utekla.

Byla tam celkem halda času a my přemýšleli s Verčou (VRox) s kým se ještě vyfotit a jelikož o Anttiho nebyl takový zájem, tak jsme se se vyfotily my a měl velkou radost. Kdyby to bylo o rok později, tak by jsme se vyfotily s každým, ale bylo nám to blbý a nechtěli jsme zdržovat.

 

2007 – 22.9. Glauchau
Jet a nebo nejet. Byla to prostě velká váhačka. Jely jsme s agenturou Ozzy a Potkan. Jednou jsme se rozhodly, že pojedeme a pak to zrušily. Nakonec jsme se na poslední chvíli rozhodly, že pojedeme a naštěstí to nebyl problém. Lístky byly a celý zájezd, když nebudu počítat řidiče, obsahoval mě a Verču (VRox). Cena lístku a dopravy byla směšná… asi 1100 kč, max 1400 kč, ale už si to vážně nepamatuji. Na to že se zájezdy minimálně jezdili v 5 lidech. Mohu za tuto akci jen děkovat Ozzymu.

2008 – 28.4. Berlín
Další z koncertů, kde člověk viděl trojici kapel, které prostě rád uvidí pohromadě. A to krom Negative, Flinch, kde zpívá mladší bratr Jonneho a pak the Winyls. Taková menší varianta koncertu snů oproti roku 2006. Na koncertě jsem i nechtěně chytla Anttihu ručník. Hodil ho pěkně daleko, to se mu musí nechat. Koncert jsme si skvěle užili a tak nás nabudil na další, že jsme téhož roku v prosinci vyrazily na naše menší „turné“.

2008 –
– 12.12. Lipsko
– 13.12. Erfurt
– 14.12. Dresden
Každý koncert byl parádní a předkapela Substyle byla úžasná a bylo vidět, že je to baví, protože hráli i pak venku po koncertě. Inu fanoušky si uměly najít. Ale o nich zase jindy.
S kámoškou jsme naplánovali jet aspoň na 3 koncerty. Škoda, že jich nebylo víc. Měli jsme jen jeden nocleh, takže si dokážete představit jak to bylo vyčerpávající a to hlavně, když byla dost velká zima. Ale stálo to za to. Každý koncert jsme si užili a s kapelou se i setkaly. Nemam však všechny fotky, protože část měla kámoška (v té době kámoška) a ona o ně přišla. Už v té době jsem věděla, že další rok přijedou do Prahy.

Ne každá fotka se povede. Ta z předchozího koncertu co se povedla, tak ta je pryč. Fotila kámoška a fotky pak přišla.

2009 – 20.3. Praha
Na to že Negative zahrají u nás, jsem se moc těšila. Koncert byl dobrý, ale hlavně se nás tam sešla pořádná parta a tak jsem si ho i užily.

Byla vážně velká kosa. 🙂

2011 – 15.1. Zlín
Koncert dobrý. Noční čekaní jsme zvládli. V té době mě ani nenapadlo, že to je můj poslední koncert Negative. Snad tomu tak skutečně nebude.

Zanechat Odpověď

