8x koncert – Placebo

Na červen mam zatím koupené lístky na 4 koncerty a z toho polovinu tvoří Placebo. Přesněji 25.6. zavítám do Bratislavy a následně 26.6. zajdu na jejich koncert do Brna. Bude to taková non-stop akce jako za starých časů. Díky tomu se dostanu na krásné kulaté číslo 10x Placebo naživo.

Předchozí data:

2006
– 23.6. Praha (United Island)
– 12.10. Erfurt
– 17.12. Lipsko

2007
– 5.6. Brno

2009
– 20.6. Rakousko (NovaRock)
– 6.7. Hradec Králově (RfP)

2013
– 13.11. Praha

2016
– 8.11. Praha

…snad jsem na něco nezapomněla.

2006 – 23.6. Praha
Nejen úžasný koncert, ale celkově to byly dva úžasné dny, kdy jsem poznala pár skvělých lidí, které jsem dříve neznala. Na konec jsem dala dohromady partu lidí, co se nikdy před tím neznaly. S kámoškou jsme si koupily každá triko Placebo za všechny peníze. Na koncert Placeba jsem se dostala do první řady a to jen díky tomu, že jsem pomohla dvěma Němkám. Přesněji, čekali tam o trochu dříve než mi. Být celý den na slunci není nic extra a těsně před koncertem se té jedné udělalo špatně. Většina lidí byla pro to, aby jí vytáhly. No já dobrák ne a snažila jsem s jí s kámoškou nějak pomoct. Nejvíc jí pomohly, když jsem jí dala Tuc sušenky. Nepomáhala jsem jí proto, že bych z toho něco čekala, ale nepřišlo mi fér, aby těsně před vystoupením musela pryč. Díky tomu mě pustily mezi sebe do první řady. (naštěstí měli celkem i místo). I když jsem jim ukazovala jestli nechtějí stát vedle sebe, tak ne. Koncert jsem si náramně užila a jen škoda, že nikdy to už takové nebude, ale díky tomu si pamatuji spoustu detailu z celých dvou dní. (dost jich raději nezveřejňuji)

 

2009 – 6.7. (Rock for People)
Razit na Placebo na festy s lidmi co neznám se stává častěji než by mě napadlo. I když tady jsme se před tím víc bavili přes net a zjistili, že naše mámy se znají. Koncert skvělý a dlouhé čekání se vyplatilo. Ale hlavně zde jsme měli plakát se špičáky o kterém Brian mluvil v MTV. Ano recese a vtip je náš a když už transparent, tak jen z nějakou totální hloupostí. 🙂

 

Nebudu zde popisovat každý koncert do detailů, protože se jisté věci netýkají jen mě.
Ale zmíním zajímavost na závěr. Na jednom koncertu se mi podařilo získat Brianovo trsátko.

 

 

 

Zanechat Odpověď

