4x koncert Good Charlotte

V červnu se mi nashromáždilo dost koncertů a tak mě napadlo kolikrát jsem danou kapelu viděla a kdy a tak jsem na FB hodila několik příspěvků zaměřené na toto témě. Nejdříve jsem začala s kapelami které právě v červnu uvidím a pak jsem pokračovala dál. V následujícího několika příspěvcích zde s vámi společně zavzpomínám na pár kapel a to kolikrát jsem je viděla a dodám i nějakou zajímavost. Nebudu všechny koncerty sálo-dlouze popisovat, protože bych to po letech dávala těžko do kupy. Pořadí zanechám jako na FB.

První kapelou které se zmíním Jsou Good Charlotte, které 16.6. v Praze uvidím po páté.

Předchozí data:

  1. 2007 – 8.6. Vídeň
  2. 2008 – 30.3. Praha
  3. 2010 – 20.7. Praha
  4. 2011 – asi 13.8. (inu byl to fest) letiště Panenský Týnec

2007 – 8.6. Vídeň
Jedna z mých oblíbených kapel. Až tak jsem chtěla na jejich koncert, že jsem nakonec sama vyrazila s agenturou Ozzy a Potkan do Vídně. V tranzitu jsme se sešli nakonec 4 holky co se neznaly, ale každá je prostě potřebovala vidět, tak se rozhodla vyrazit sama. Koncert jsme si náramně užili a byla to jedna z nej akcích v mém životě a jsem moc ráda, že jsem jela. Škoda, že jsem takových samostatných akcí neudělala víc.

2008 – 30.3. Praha
Parádní koncert, kde jsme s Ketrin pořádně zapařili. Nejde nezapomenout na Paris karton. Navádění davu odkud vychází kapela a sledovat jak běhají a to hlavně novináře. Focení s kapelou a následná noční hostina v rychlém občerstvení. 😀 Prostě akce na kterou jen tak nezapomenu a jsem za ní ráda. (bylo vidět, že Paul je rád, že je o něj takový nefalšovaný zájem)

2010 – 20.7. Praha
Horší vystoupení, i když to bylo spíš tím, že jako předkapela Pink to není to pravé ořechové.

2011 – asi 13.8. (inu byl to fest) letiště Panenský Týnec
Fest děs a s Moikki jsme tam moc nezapadali a i toho co jsme znali od bezpečnostní služby se divil, že na tomto festu jsme. Ukecala jsme jí aby jsme tam jeli jen kvůli GC. Počkali jsme si na první řadu a stálo to za to. Inu na tomto festu byly jen dvě kapely co nás fakt bavily a to GC a Priessnitz. Možná smutná a nebo veselá zajímavost je to, že i samotný moderátor (ne tak zábavný, jak si myslel) byl zábavnější než koncerty při čekání na první řadu. Ale aspoň díky tomu si tuto akci pamatuji. 😀

 

 

Zanechat Odpověď

