Moje myšlenky. Jen na vlastní nebezpečí.

Moje staré myšlenky čtěte jen na vlastně nebezpečí.
Kdybych je měla všechny projet a překontrolovat, tak bych je nakonec musela celý přepsat a to by vlastně nemělo význam. Krom toho, že mi nějak nedělá dobře je číst. A asi bych celkem rychle cokoliv píší a sem dávám, přestala tvořit a raději jsem pár let nepáchla. Inu už mi není 17 let, jako v jednom příspěvku, který jsem nedávno četla. Zatím nechci příspěvky přendavat do soukromých… jen tak tak se držím … ale pro ty co rádi čtou kraviny, tak tohle by mohlo být až moc. Krom toho, že vše nemusí dávat smysl. Ano něco je povedené, ale hledejte to v haldě zbytečností, které smysl nedávaly vlastně ani tehdy, natož teď. A jak jsem nedávno psala na FB: „V 17 jsem přemýšlela jaké to bylo ve 13 a že člověk nic neudělal a neviděl. V 25 jsem přemýšlela jaké to bylo ve 20 a že člověk nic neudělal a neviděl. Teď přemýšlím jaké to bylo a kolik toho sakra člověk viděl.“ 😀 …ano to je vlastně v krátkosti shrnuto o co jde v předchozím příspěvcích.
a moudro na závěr: Pozitivní myšlení je vlastně na h…o, když není chlast. 
p.s. berte mě s rezervou 😀

Zanechat Odpověď

