A zase začínáme psát

   Delší domu jsem uvažovala, že začnu znova psát, ale vždy jsem vytvořila jen něco malého a nepokračovala. S blogem jsem začala v roce 2005 a s menšími přestávkami pokračuji do teď. Aneb svět se mění, ale Azrael zůstává.
   Po té co jsem se rozhodla, že znovu začnu psát, tak nastalo několik otázek. Budu psát zas zde a nebo jinde? A co s příspěvky co tu již jsou? Chtěla jsem stále psát sem a přejít jinam se mi nechtělo. Jen sem uvažovala, že bych vytvořila jinou stránku a tuto zachovala a to přišlo právě s druhou otázkou. Co s příspěvky co tu již jsou. Mohla jsem je smazat, nechat a nebo dát do soukromých. Rozhodla jsem se pro poslední možnost a dát většinu příspěvku do soukromých, protože jsem je nechtěla mazat a ani je zatím nechat viditelné. Časem některé příspěvky opět obnovím tak jak byly, jiné upravím a znova je dám viditelné a některé prostě nechám soukromé. Je několik tisíc příspěvků, takže to bude trvat dlouho. Některé příspěvky jsem však nechala viditelné, ale moc jich není. Některé z nich nechám, tak jak jsou, ale některé upravím a opravím a to hlavně články, ale bude to chtít čas.
   A co bude teď?
Jedno je jisté, že denně přispívat nebudu. Pokusím se jednou týdně. Vrátím se k jistým pravidelným rubrikám. S jistotou mohu říct, že se vrátím k rubrice „žebříčky“, kde však tentokrát nebudu přispívat jednou týdně, ale spíš jednou měsíčně a to na konci měsíce. Víc to kvůli času nestíhám. Budu však vydávat i jiné příspěvky.
Co se bude dál dít budu postupně odhalovat.
   A na závěr něco o podtitulu „We are the Hunters“. Zmiňuji to jen proto, že by lehce mohlo dojít k omylu a ano mohla jsem použít jiný slogan, ale to bych nebyla já. Nejde o to, že by jsme vyrazili na lov Bambiho, ale jedná se o lov na koncerty, na zážitky… na náš život.
   Není to ale jediná změna. Udělala jsem i novou grafiku stránky, aby podtrhla pozměněnou koncepci webu.
Svět se mění, ale Azrael zůstává. 
azrael-west-004

Zanechat Odpověď

