Jakého herce by jste si měla dát do svého hledáčku.

Máme tu nový žebříček, ve kterém představím herce, které by jste měli dále sledovat, protože třeba se v budoucnu se s nimi můžeme ještě setkat v něčem pořádném, ale kdo ví. Prostě nezapomeňte, že tu stále jsou. 😀

Inu to bylo v krátkosti řečeno o čem je dnešní výběr. Musím říct z názvem žebříčku jsem si dost pohrávala. Už sice o něm přemýšlím nějaký ten týden, ale aby se obsazení žebříčku neopakovalo, tak jsem ho několikrát posunula či vyměnila s jiným, takže koho do něj dám mi bylo vcelku na dvě místa jasné. Chtěla jsem sem dát talentované herce, která ještě nezná každý, ale jsou populární a mají dobře nakročeno a navíc by si člověk přál, aby to dotáhly hodně daleko, protože mají potenciál a dobře se na ně dívá. A to myslím jak po herecké stránce a tak i po vzhledové, protože i charisma je důležité a to že jsou to i fešáci je vlastně takový bonus.

  1. Chris Hemsworth
  2. Daniel Gillies 
  3. Joseph Morgan

Speciální avatary k žebříčku:

    

3. místo
Joseph Morgan
rodné jméno: Joseph Martin
Narozen: 16. května 1981, Wales, UK (Narodil se ve stejný den, měsíc jak já, jen ten rok má trochu dřív. Inu sympaťák)
Výška: 180 cm
hrál v: Hex, The Vampire Diaries, Angels Crest 

Joseph Morgan

Joseph Morgan má skvělý hlasový projev. Jeho tón hlasu je dobře rozeznatelný a k tomu zajímavý a příjemný. Tohle je jistě jeden z plusů. Nějaký ten herecký talent taky má a charisma jako bonus. Tato kombinace v dnešním seriálovém a filmovém světě je důležití, tak snad mu k něčemu bude a dočkáme se v nějakých pořádných snímcích. Rozhodně by si to zasloužil a i se dostatečně snaží, tak teď to chce štěstí, fanoušky a nějakou tu skvělou nabídku. 🙂

2. místo
Daniel Gillies
narozen: 14. březen 1976, Winnipeg, Manitoba, Canada (žil pak však na Novém Zélandě)
výška: 180 cm
hrál v: The Vampire Diaries, True Blood: Pravá krev, Spider-Man 2, Moje velká indická svatba, Uncross the Stars 

Daniel Gillies

Daniel Gillies má své kouzlo, charisma, umí hrát a získat si fanoušky. Není to mladý kluk co se právě naučil počítat a tak dokáže své postavy zahrát hluboce. Přece jen to co člověk zažije se v něm odráží a to se odráží do toho jak hraje. Proto je čím díl tím lepší v tom jak hraje. Tak snad se nám neztratí ve světě seriálů. Chce to film, prosím… 😀 😀 😀 to by bylo přece skvělé.

3. místo
Chris Hemsworth
narozen: 11 srpen 1983, Melbourne, Victoria, Australia
výška: 191 cm
hrál v: Avengers, Sněhurka a lovec, Chata v horách, Thor 

Chris Hemsworth

Chris Hemsworth je prostě sexy herec s modrýma očima, kterým svým talentem neokouzluje jen v rodné Austrálii, ale získává si celý svět. Nejvíc si ho můžete pamatovat v roli Thora, kde ukázal nejen talent. Ale třeba i ve filmu Sněhurka a lovec, kde si zahrál lovce a člověk by ho ani na první pohled nepoznal. Inu herec, kterého by jste si rozhodně měli dát do hledáčku, pokud ho v něm už nemáte, protože ten už má skvěle našlápnuto a snad ho budou čekat už jen skvělé role.

Zajímavosti v dnešním žebříčku

  1.  Joseph Morgan se narodil ve stejný den a měsíc jak já, jen o pár let dříve.
  2.  Joseph Morgan je mistr v přízvucích

A zas je tu konec žebříčku. Na závěr bych chtěla říct pár věci se kterýma jsem nakonec nechtěla v takové míře otravovat na začátku. Tenhle žebříček jsem chtěla uveřejnit na jaře, v té době, kdy jste s těmito herci setkávali v jiných žebříčkách. Ale díky důvodům zmíněných výše jsem žebříček odkládala. Nakonec se to protáhlo až do této doby a málem jsem ho neuveřejnila. Ne že bych na něj zapomněla. Ale nějak jsem nepřemýšlela o obsahu.
Nakonec přišel čas sesmolit nějaký ten žebříček a únava mě od toho odrazovala. Tak jsem procházela co mam rozepsané a narazila na tenhle žebříček, který jsem uvažovala, že ho zveřejním po té co začne The Vampire Diaries (upíří deníky) protože dva z herců co tu najdete v nich hrají a jsou tam populární. Proto jsem žebříček dotáhla, našla třetího člena, napsala pár věci, udělala grafiku a tadááá je na světě. Snad vám aspoň trochu bude bavit a pobaví vás jeho obsazení.

Comments

  1. Klause Joseph hraje skvěle a ty přízvuky – tím to vždycky zlepší, doufám, že se někdo z nich někde brzy objeví 🙂

  2. rockyaceceklub says:

Zanechat Odpověď

