V každé správné šatně musí být zahrádka.

A jelikož jsem profesionální šatnářka :D, tak i já si začínám zakládat zahrádku, Tedy takovou bylinkovou zahrádku. Neměla jsem u sebe lepší foťák a světelně to tam není dobré, tak vám tahle fotka bude muset stačit.
Zatím se v práci neděje nic co by bylo vtipné či zajímavé po té co to sem napíši. Jedna z věcí co stojí za zmínku. Že si budeme v prosinci rozdělovat svátky kdy budeme dělat… vánoce… silvestra atd. Zatím nic není přesně daný, ale zatím jsem se nerozhodla, kdy bych šla dělat. No uvidím jak se domluvíme.

Jinak se u mě nic zajímavého co bych sem chtěla zdělit neděje. 🙂 Mam teď jiný starosti než tyhle stránky. Nechci tu o tom tady psát, ale prostě nemam náladu chodit k SB, snad mi to tedy prominou. Tohle je vážné.

To je pro teď všechno. Mějte se fajn.

Kdo hledá, ztrácí čas…

Zanechat Odpověď

