Okouzlující blondýnky III.

Dnešní třetí pokračování Okouzlujících blondýnek v sobě ukrývá tři rozdílné blonďaté herečky. Některá nás už přesvědčila, že umí hrát, jiná na tom pracuje a jiná s tím teprve začíná. Ať tak či onak z předem plánovaného krátkého žebříčku vznikly zbytečně dlouhý, zmatený článek. Inu raději píší o chlapech 😀 , ale už tak nějak lépe se mi píše o herečkách, zpěvačkách… takže časem to půjde lépe, ale stejně…

 Jako bonus přikládám avatary speciálně vytvoření k tomutu žebříčku:

     

  1. Reese Witherspoon
  2. Elisha Cuthbert
  3. Claire Holt

3. místo
Claire Holt
narozena: 11 červen 1988, Brisbane, Queensland, Austrálie
rodné jméno: Claire Rhiannon Holt
hrála v: The Vampire Diaries (Upíří deníky), Messengers 2: The Scarecrow (Prokletí domu slunečnic 2), Pretty Little Liars, Protivný sprostý holky 2, Blue Like Jazz, H2O: Just Add Water (H2O: Stačí přidat vodu)

Roztomilá s tvrdým pohledem. Claire jsme zatím neměla šanci vidět v mnoha věcech, když se podíváte na filmy a seriály výše, které jsem vypsala, tak se vlastně jedná o celou její filmografii. Ale přesto nám ukázala, že by mohla být schopná zahrát víc poloh, ale to vše uvidíme v budoucnu. Já jí sem hlavně umístila za její snahu to někam dotáhnout a nezůstat „doma“. Navíc je to příjemné shledání jí a přece jen o generaci jinde Reese Witherspoon. Tyto herečky nemůžeme srovnávat… zatím. Nemůžeme hlavně Clairu přirovnávat k Reese, ale o to tu nejde. Chtěla jsem udělat různorodý žebříček a to si myslím, že se mi povedlo.

Sama si nedokážu odpovědět jestli mam tuhle herečku ráda. Někdy mě prostě štvala a nějak si jí nedokážu oblíbit. Ale zas na druhou stranu jí ráda vidím ve filmech a už se dá říct i v seriálech… když jí teda není moc.

Do tohoto žebříčku jsem jí hodila proto: 1) nejspíš jí budete znát 2) hraje The Vampire Diaries 3) ale hlavně jsem o ní už uvažovala, že jí obsadím do žebříčku Hledá se blondýna. Že by zastupovala sourozenecký vztah, který má v s postavou Klause, kterou ztvárňuje Joseph Morgan. Ale není u vás natolik oblíbená a navíc máte raději milostnější vztahy, že jsem se rozhodla, že jí dám do sólo příspěvky, protože tu dvojici, kterou jsem tam dala máte přece jen o mnoho raději.
Takže nakonec skončila v tomto žebříčku a to jsem jí ani pak sem nechtěla dát.

 

2. místo
Elisha Cuthbert
narozena: 30. listopad 1982, Calgary, Alberta, Kanada
výška: 159 cm
rodné jméno: Elisha Ann Cuthbert
hrála v: 24 hodin, Captivity, Dům voskových figurín, Sexbomba od vedle

Sexy skvělá herečka, která krom toho, že je okouzlující, tak umí i hrát. Navíc toho má taky ještě dost před sebou, tak snad se ukáže v nějaké pořádné roli a já budu ještě doufat, že se vrátí ve filmu 24 hodin, který by měl být závěrem stejnojmenného seriálu.

Ale už se nebudu k ní dál rozpovídávat, protože bych se začala opakovat, protože tu nedávno byla v normálním žebříčku a taky ve speciálním. Jen dodám, aby jste si prošli její filmografii a uvidíte jestli vám sedne a nebo ne.

Mam tuhle herečku prostě ráda, není to můj favorit, ale prostě jsem si jí oblíbila

Elisha Cuthbert jsem do toho žebříčku umístila jako druhou. Pak přišlo jasné místo za ní a už jen podle třetí herečky se čekalo jestli skončí jako druhá či první, nakonec získala druhé místo, na které jsem jí krom už řečeného, umístila za to, že umí hrát a je prostě okouzlující a sexy. Inu chlapy jí hlavně díky tomu fandí.

 

1. místo
Reese Witherspoon
narozena: 22 březen 1976, New Orleans, Louisiana, USA
výška: 156
rodné jméno: Laura Jeanne Reese Witherspoon
hrála v: Walk the Line, Velmi nebezpečné známosti , Americké psycho, Tohle je válka!, Voda pro slony, Penelope, Pravá blondýnka 1 a 2, Jak je důležité míti Filipa, Soumrak, V měsíčním svitu

Malá, drobná, okouzlující, prostě na roztrhání, když se podíváte na její fotky, když začínala a nebo na nějaký film, tak by jste ani neřekli, že to je ona. Prostě se dokonale hodí na první místo. Protože není jen neskutečně roztomilá a se svými 156 je jí vidět dostatečně. 😀 je to hlavně silná herečka, která dokáže zahrát víc poloh, prostě je to už Herečka s Velkým H. Rozhodně by se na ní nemělo zapomínat, protože nám toho ještě může hodně ukázat a s tou její nevinou tváří za kterou je ten ďáblík ji toho odpustíme hodně. Chlapi tedy především.

Já mam tuhle herečku velmi ráda a patří k mým neoblíbenějším. Podívala sem se tedy na jakém místě se u mě nachází na csfd.cz , kde se pořadí dost často měním. A teď jí mam na 5 místě.
Proto jsem velmi ráda, že sem jí mohla konečně dát do nějakého žebříčku, kam se skvěle hodí.

Reese jsem do tohoto žebříčku dala, protože jsem chtěla na první místo dát někoho silného v hereckých v kranflecích. První místo jsem obsazovala až jako poslední a tak jsem měla obavy, aby se hodilo k druhému a třetímu. Ale pak, když mě napadla ona, bylo jasné, že jsem patří ze všech třech hereček co tu máme nejvíc. Jen se divím, že jsem jí neumístila už dřív.

Jako zajímavost u ní ještě musím uvést, že získala: Academy Awards – 2006 – Walk the Line (hlavní herečka)

Claire HoltKoooooooooooonečně jsme u konec. Nevím jak vy, ale já mam trochu radost. Žebříček mi dal zabrat a mam obavy, že ho nikdo nedočte do konce, ale tak snad aspoň nakouknete o čem je, než sem napíšete komentář mimo téma. Ale budu moc ráda, kdyby napíšete, třeba aspoň malí koment ohledně tohoto žebříčku. Třeba jakou herečku z těchto tří máte rádi či ne. Znáte je? A prostě cokoliv vás napadne… k tomuhle se přeci dá psát. 😀 😀 😀 A já už se s vámi loučím a zas u dalšího peříčku.

 

Comments

  1. To se ti fakt povedlo:) Žebříček je super:) tu 3. herečku moc neznám, ale elisha a Reese jsou bomba hlavně Reese ta je fakt nejepší…filmy s ní mam fakt moc ráda! Všechny co jsem zatim viděla byli skvělý poslední Tohle je Válka! přímo bomba snad budou další a pořád tak super! :))

  2. Ahojky, máš u mě to hodnocení blogu! 🙂

  3. Ahoj už mám po rekonstrukci tak by jsem byla ráda kdyby jsi navštívila mů blog a napsala upřímný názor

Trackbacks

  1. […] Grafika pro žebříček: Okouzlující blondýnky III. […]

Zanechat Odpověď

