Hledá se blonďák

Po delší době tu máme delší žebříček. Nejdřív jsem chtěla dokončit jeden ten co mam rozepsaný a nebo uskutečnit jeden z ty co mam v seznamu nápadů, ale jak jsem to tak procházela, tak mě napadlo něco nového.
Jedná se o žebříček, kde vám představím 3 herce co jsou aspoň trochu blonďatí, aneb to nejsou bruneti…
A jak jsem se dopracovala k těmto třem hercům? Vybírala jsem ty kteří jsou sexy, mají charizma, hlas, herecký talent a své fanoušky. Plus nějaké ty drobnosti. Navíc jsem se rozhodla herce na místo v žebříčku řadit podle toho jak jsou oblíbený mezi mladými… takže to pak celé přeházelo ty vybrané, protože ty jsem vybírala podle jiných kritérii. inu chtěla jsem, aby místa byla překvapivá, ale na jednu stranu tomu tak není. Aneb kdybych to řadila jako vždy, tak na prvním místě by byl dotyčný na třetím místu.

Doufám, že se vám žebříček bude líbit a necháte mi tu nějaký komentář k tématu, ale dost řečí okolo a jdeme na herce. 🙂

  1. Joseph Morgan
  2. Alexander Skarsgard
  3. Kiefer Sutherland


3. místo
Kiefer Sutherland
narozen: 21 Prosinec 1966, London, England, UK
výška: 175 cm
rodné jméno: Kiefer William Frederick Dempsey George Rufus Sutherland (že si neříká celým jménem frajer)
hrál v: 24 hodin, The Confession, Zrcadla, Telefonní budka, Šílený policajt, Hráči se smrtí, Smrtihlav, Twelve, Melancholia, Crazy Moon, Ztracení chlapci

Skvělý herec, který jak některý z vás možná ani netuší si také střihl roli upíra ve filmu Ztracení chlapci. Největší popularitu v širším okolí u nás mu přinesla role Jacka Bauera v seriálu 24 hodin. Ale ti z vás co jsou všímavější, tak ho najdete v mnoha jiných snímcích, kde zazářil, získal si popularitu, posunul svou kariéru a nebo díky nim byl objeven. Za zmínku stojí jeho hlas, který si získal mnoho fanoušků a díky němu se on sám stává nezapomenutelný. A navíc přece jen má charizma a to i teď, kdy někdy vypadá podivně. 😀


2. místo

Alexander Skarsgard
narozen: 25 Srpen 1976, Stockholm, Stockholms län, Sweden
výška: 193 cm
rodné jméno: Alexander Johan Hjalmar Skarsgard
hrál v: True Blood: Pravá krev, Melancholia

Dlouhán s talentem pro hraní a pro okouzlení dívčích a ženských srdcí. Inu s tím tělem a očima co má se nemusí ani moc snažit. Většina z vás ho bude nejspíš znát ze seriálu True blood, kde jsme měli možnost vidět z něj podřadný kousek. Ti z vás co se víc mu podívaly na zoubek, tak ví, že to není žádný začátečník a má toho za sebou už trochu víc. 🙂 Inu herec jak se patří. 😀 Ale vážně, má talent a to je základ. A však charizma je v dnešní době dost potřebné pro úspěch. Proto se taky není čemu divit, že byl několikrát zvolen sexy mužem Švédska.


1. místo

Joseph Morgan
Narozen: 16. května 1981, Wales, UK (Narodil se ve stejný den, měsíc jak já, jen ten rok má trochu dřív. Inu sympaťák)
Výška: 180 cm
rodné jméno: Joseph Martin
hrál v: Hex, The Vampire Diaries, Angels Crest, Jindřich VIII.

Jeho hlas a charizma vás okouzlí. Jeho herecké způsobí vás dostanou i v malé roli. Inu na první místo patří, protože do nástupu do seriálu The Vampire Diaries, kde stvárňuje postavu Klause, což je původní upír, se mezi mladými získal rychle popularitu. A ti by ho jistě těžko poznávaly v seriálu HEX, kde se nám jako ještě pořádný kudrnáč představil v pěti epizodách co by Troy.

Za sebe mohu říct, že se mi líbí, jak dokáže pracovat z hlasem a měnit přízvuk pro něj není problém. Líbí se mi i jeho herecký styl a jen si přeji aby dostával pořádně role, kde se může ukázat. Inu role jak záporáka, tak i dá se říct citlivého kluka mu jdou. Ale až čas ukáže kam se dostane. Snad se dopracuje k pořádným filmům, kde ukáže svůj talent, který má.

 

Zajímavosti:

  • Alexander Skarsgard a Kiefer Sutherland hrály spolu ve filmu Melancholie.
  • Alexander Skarsgard byl pětkrát zvolen nejvíc sexy mužem Švédska.
  • Kiefer Sutherland je nejstarší v tomto žebříčku.
  • Joseph Morgan a Alexander Skarsgard hrají teď záporáky upíry. 😀
  • I Kiefer Sutherland si zahrál upíra a to ve snímku Ztracení chlapci.

A je tu konec dnešního žebříčku. Doufám, že se vám líbil. 🙂

Comments

  1. Ahojky diplomek http://lowegirl38.blog.cz/1207/diplomy-za-349-bleskovku a je nova bleskovka:)

  2. Diplomek 🙂 http://lowegirl38.blog.cz/1207/diplomy-za-0-15-poznavacku a je nová poznávačka:))

  3. Ahoj je u mě vyhodnocení kotrolky..:))zůstáváš a jsem zpět z tábora a blog také.. :))

  4. Podle mě je nejhezčí Alexander Skarsgard :)* Moc dobrý výběr.

  5. ikonka je na místě ráda budu dál Sb:))

  6. Ahoj,máš u mě reklamu za bleskovku!

  7. moc ti děkuju za krásné komentáře , máš krásný blog a hodnoceníčko budu dělat co nejdříve 🙂 pak se ti ozvu až bude 🙂

  8. Áhoj máš u mě diplom za bleskovku, snad se bude líbit 🙂 a hodnocení bude v nejbližší době 🙂 ozvu se 🙂

  9. Diplomek: http://lowegirl38.blog.cz/1207/hayden-panettiere-204 nevim proc mi tam zustal ten nazev jinyho clanku ale jsou tam diplomky 🙂 a je nova bleskovka

  10. Ahojky máš u mě diplomek za poznávacku:http://lowegirl38.blog.cz/1207/diplomy-za-0-16-poznavacku a je nová poznávačka:))

Zanechat Odpověď

