Důležité i pro SB

 

Mam teď zkouškové na které plynula navazuje, tedy spíše se proplétá festivalová sezóna. proto tu tak do půlky července moc nebudu. Pokud jsem chodíte pravidelně, tak jste si jistě všimly, že jsem tu teď moc nebyla.

Proto bych chtěla poprosit SB, aby mě teď tak na 2 měsíce vynechali ze všech kontrol atd. Protože tu prostě nemam čas vše zkoumat a procházet vaši blogy. Až bude víc čas, tak zas začnu být aktivní.

Soutěže, které běží jsou prodlouženy a výhry co by reklamy u mě posunuty.

Chtěla bych sem však aspoň jeden příspěvek denně dát, ale to neznamená, že tu jsem! To jen pro upřesnění.

Zatím se mějte pěkně. 🙂

A svět jde dál 😀

Comments

  1. S tím se počítá 🙂
    Taky teď vůbec nemám čas na obíhání …

  2. Je umě kontrola SB/Affs

Zanechat Odpověď

