Práce, práce a škola

Minule jsem psala článek, že bych už konečně chtěla něco napsat z práce. Ať se taky pobavíte. Inu zatím nic převratného nepřišlo. Krom toho, že jsem tuto středu byla zas výjimečně v práci. Dozvěděla jsem se to vážně na poslední chvíli a jelikož jsem měla čas a peníze se hodí, tak jsem šla makat. Jen doufám, že příští týden, kdy bych tam ráda šla na koncert nebudu muset jít makat. Inu včera mi bylo řečeno, že sem můžu chodit na koncerty (což není nic udivujícího), mam to říct však předem…. inu z toho se tak vydedukuje, že bych to měla zadara. Ještě aby ne, když tam tak dobře pracuji. Já naštěstí toho kdo vybírá vstupné, tak nějak decentně znám. Takže bych se tam i tak propášla bez vstupného. Ale hlavně nesmím zapomenout na to, že tam chci jít. V pátek to oznámím a bude to. 🙂 Ještě uvidím jestli k sobě někoho seženu. 🙂

Ale krom mé placené práce, ještě dělám na filmu. Inu už bych ho ráda dokončila. Jednu věc budu teď nově točit, takže na to se moc těším. Ráda bych to natočila v ateliéru. Je to téma akorát pro mě, takže jsem na to zvědavá jak to dopadne. Snad se nic nepokazí.

A co škola? Nestíhám, štve mě to, ale co se dá dělat. Jsem lenoch a mam na práci tolik jiných věcí. Navíc jsem mistr v oddalovaní.

Je tu konec článku. Nenapadá mě co víc napsat a na druhou stranu, taky nechci aby byl článek nějak dlouhý. Stejně ho ani moc lidí nečte. 🙂

Nezapomeňte na soutěž.

I když jsme v davu, tak jsme někdy vlastně úplně sami.

Zanechat Odpověď

