Jak to jde v práci…

Už si delší dobu říkám, že bych vám mohla napsat jak to jde u mě v práci, ale nikdy jsem se k tomu pořádně nedokopala a zpětně se mi zatím nic moc extra nechce řešit, takže se pokusím do příště napravit a budu se vám zde snažit napsat aspoň nějaké ty postřehy.

Minulý týden jsem byla v práci mimořádně i ve středu a musím říct, že čas ubíhal rychleji než normálně. Pravda, že jsem měla kratší šichtu než normálně, ale jelikož jsem tam netrčela až do ráda, tak to bylo jako bych si jen na pár hodin odběhla z domu. Celkem se nenašel ani žádný blbec a vše probíhalo v pohodě. Inu měla jsem dobrou náladu. 🙂

Musím říct, že se mi vždy v práci něco vtipného či k naštvání stane. Takže snad to příště zaznamenám i pro vás v nějakém článku.

To je k práci prozatím vše.
Poslední dobou nemam moc času. Mam pro vás připraveno pár článků, ale musím je dokončit, což je vždy ten největší problém.

Chtěla bych vám poděkovat, že ke mě na stránky chodíte, necháváte tu komentáře a pár z vás i soutěží. Snad vám v budoucnu bude víc.

Něco končí a něco nového začíná.

 

Zanechat Odpověď

