Volný víkend? Ani náhodou…

Dneska jsem vám sem chtěla dát jiný článek, ale pak nezbyl čas ho vytvořit, takže se na něj dostane jindy.

Jako druhou možnost toho co vám sem dnes dám, byly moje myšlenky, ale nic mě kloudného nenapadlo, takže jsem se k jejich psaní dostala až teď. Ale problém s tím co psát jsem nijak nevyřešila.

Zítra tu moc taky nebudu, protože sice nemam práci, ale chodím na kurzy z psychologie, aneb do „školy“ chodit o víkendu. „Ha ha ha“ Ale je to tak. Inu, když člověk něco chce, tak proto musí něco udělat.
Tím však můj den nekončí.
A neděle je zas dost pracovní. nejraději bych jí proflákala, ale to bohužel nejde.

Pán času - Doctor WhoA teď něco ke stránkám. Vím že poslední dobou tady nic moc kloudného nebylo, ale nebyl čas, chuť a ani jsem pořádně nevěděla co sem dávat. Proto je logické, že mi klesla sledovanost. Legrační je, že celou dobu, tak nějak drželo přes 100 návštěvníků denně a když jsem sem začala něco víc dávat a být aktivní, tak rapidně klesla. A teď bude problém získat další návštěvníky. Ale jsem ráda, že sem někdo chodí. I když mi nejde o to, abych měla hafo návštěvníků, tak přece jen chci, aby si někdo přečetl či podíval na to co jsem dám, abych věděla, že to má nějakou cenu, protože i když stránky dělám z části pro sebe, ale taky je dělám z části pro vás.

Máme tu závěr. Pokusila jsem se aspoň něco napsat, ale nic extra to není. Inu nic co bych jsem chtěla dát se neděje a když se zas něco děje, tak to sem nechci dávat a nebo je to k ničemu. Takže pokud je něco co by jste tu zas chtěly vidět, tak napište.

A na závěr moudro:

Svět je tak prázdný až na lidi kolem něj. Když se podíváme někomu do očí tak uvidíme jeho duši.

Zanechat Odpověď

