Ti kdo umí okouzlit.

Po delší době taky máme zase žebčířek. Doufám, že se vám bude líbit. Zvolila jsem pro začátek obecnější téma a mrkla jsem se na seriálové postavy, které si vás získaly, i když nepatřili k hlavním a třeba to u nich ani nikdo nečekal. Vybrala jsem převážně seriály, které by jste mohla znát, pokud ke mě chodíte. Doufám, že se vám žebříček bude líbit a zanecháte u něj nějaký koment k tématu. Přeji vám příjemné počtení a dost otálení, hned se na něj vrhneme.

  1. Castiel – ztvárnil ho Misha Collins v seriálu (Supernatural/Lovci duchů)
  2. Elijah – ztvárnil ho Daniel Gillies (The Vampire Diaries)
  3. Captain Jack Harkness – ztvárnil ho John Barrowman (Doctor Who/Pán času) + (Torchwood)

3. místo
Captain Jack Harkness
seriál: Doctor Who/Pán času a také Torchwood
epizod: Doctor Who: 11 (zatím) +(Torchwood: 41 = 4 série)
hraje ho: John Barrowman
narozen: 11 Březen 1967, Mount Vernon, Glasgow, Scotland, UK
výška: 183 cm
rodné jméno: John Scot Barrowman

Nejtěžší je vždy pro mě 3 místo. Ty dva co mě napadnou na první či druhé místo mam většinou hned a oni jsou vlastně ten nápad na žebříček a pak zbývá najít toho třetího. Naštěstí toho sleduji dost a tak mě napadl Captain Jack Harkness, kterého ztvárnil charismatický John Barrowman.
Zaujal nás natolik, že ho můžeme sledovat i v samostatném seriálu, ale jelikož seriál nevznikl přímo na popularitu jeho postavy v Doctoru Who. Seriál byl už plánován nezávisle dřív, tak si u nás získal třetí místo. Musím však říct, že jsem vážně přemýšlela o tom, že ho dám na první místo. Inu do jisté míry tam patří, ale hlavní, že je vůbec v tomto žebříčku, protože by tady mohlo být mnoho jiných.

John Barrowman je herec, který umí zaujmout a je prostě u všech, pro někoho z neznámého důvodu, oblíbený.

2. místo
Elijah
seriál: The Vampire Diaries
epizod: 17 (zatím)
hraje ho: Daniel Gillies
narozen: 14 Březen 1976, Winnipeg, Manitoba, Canada
(žil pak však na Novém Zélandě)
výška: 180 cm

Daniel jako Elijah, původní upír, nás prostě dokonale zaujal. Dokázal nás okouzlit a díky tomu si i jako nehlávní postava získal velkou popularitu. A i při tom, že se v seriálu neobjevuje zas tak často, měl i pauzy, tak právě i díky tomu má u nás své místo. U nás si nakonec získal právě druhé místo

Daniel Gillies je velmi dobrý herec, který se nám ukázal i v jiných rolích a mi jen můžeme doufat, že na něj čekají další zajímavé role a v The Vampire Diaries vydrží ještě dlouho a nebo se tam aspoň sem tam vrátí.

1. místo
Castiel
seriál: Supernatural (Lovci duchů)
epizod: 45 (zatím)
hraje ho: Misha Collins
narozen: 20 Srpen 1974, Massachusetts, USA
výška: 180 cm
rodné jméno: Misha Dmitri Tippens Krushnic

Castiel, aneb Misha Collins nás v Supernatural zaujal a okouzlil natolik, že z postavy, které v seriálu neměla mít dlouhé trvání, tak získal pevnou pozici, teď sice oslabenou, ale tak i tak spousta z nás si tento seriál bez něj nedokáže představit. A proto nakonec u nás získal první místo. Nejdřív jsem ho chtěla dát na druhé místo, právě proto jakou má pozici v seriálu, ale pak jsem se rozhodla, že se na toto místo dostal jen tím, že dokázal získat fanoušky, takže je to ten pravý na první místo.

Misha Collins je skvělý herec s talentem. A baví nás v různých rolích.

 
Doufám, že se vám dnešní žebříček líbil a jste rádi, že se zas vrátily a budete se těšit na další. Komenty od vás mě potěší a budu mít větší chuť psát další.

Comments

  1. Já jsem zjistila, že z TVD tén…ty jména, ten hlavní, chodí s Elenou … KURŇA, toho bych měla vědět …. je Damon A… Stefan! Takže, ten vypadá trošku jak můj bývalej přítel, to mi docvaklo až nedávno. Krutý, co 🙂

Zanechat Odpověď

