29.2. Den, který není každý rok.

Po delší době se zde hlásím s nějakýma svýma mýšlenkama. Jak jistě většina z vás víc, tak letos máme přestupný rok, takže jeden den navíc. Nebo se to taky dá podat tak, možnost pro všechny co se narodily 29.2. to oslavit v ten den. A ne den před či po. Ale to vše přece jen záleží na nich/vás jak přestupný rok berete.
Za sebe musím říct, že na začátku roku mi vůbec nedošlo, že tu zas máme přestupný rok. Inu dřív se o tom všude mluvila a teď nikde nic. Ale pravda není k tomu taky co moc říct.

z WikipedieA teď něco ke mě. Příští měsíc, což je od zítra bych chtěla být zas na blogu trochu víc aktivní a dělat víc pořádných článků. Stále jich nebude moc, ale snad to bude lepší. Inu pořád nemam moc času. Škola, práce zabírá dost času.

Ještě chci napsat něco k SB. přesněji napíši to samé co jsem psala níže uveřejněnému článku, ale jen to chci zopakovat, protože dost SB si nic nečte, nereagují a max chtějí, abych k nim pořád chodila, což je škoda. Takže pár SB odpadlo. Navíc jich pár zrušilo blogy. Nic nenapsaly, takže nevím jestli se jen přesunuli či co, ale když člověk nemá čas, tak k nim nemůže chodit každý den, tak nevím co tam naposled napsaly. Ale teď k tomu co jsem chtěla napsat. Na SB nebudu mít stále moc času, ale budu se je snažit obcházet. Takže budu k vám chodit víc, když vy budete chodit ke mě a zanechávat nějaké komnety. Když vy budete u mě, tak já logicky zajdu k vám a nechám vám tam koment, když bud k čemu.

To je pro teď vše. Později se vám zas ozvu. Pokud chcete, aby se zde něco na stránkách nově vyskytlo či jsem obnovila něco co jsem psala dříve, tak napište. Když mě to zaujme, tak to ráda uskutečním. 🙂 Třeba to totiž bude něco na co jsem zapomněla, že jsem sem chtěla dát, a nebo jsem si myslela, že vás to nezajímá a tak jsem s tím přestala.

Quomodo cecidisti de caelo Lucifer qui mane oriebaris corruisti in terram qui vulnerabas gentes.

Comments

  1. Upřímně nevím, co si mám o přestupném roku myslet… nevadí mi, ale také z něj nejsem nadšená. Vím, že je to nutné vyvážení, ale také mi to pokaždé dojde až tehdy, když na 29.2. února dojde…

Zanechat Odpověď

