Pod pokličkou žebříčků…

Pod pokličkou žebříčků…

28/11/2010 se zde poprvé publikoval první žebříček „Drsný a ještě drsnější„.  (v tomto žebříčku je i Ed Westwick)
Už je to tedy přes rok co vám zde dá se říct i pravidelně dávám různé žebříčky a vidím, že čtete ne jen ty nové, ale i ty staré. Proto jsem se rozhodla podívat na žebříčky, které jste do teď nejvíc navštěvovaly. Musím říct, že se to během roku 2011 dost proměňovaly a ty co vyšli teď mě dost překvapily, ale je to vlastně vaše volba a já jí zpracovala. Žebříčky zde uvedu, ale ve svém pořadí oblíbenosti a dá se říct, že jsem to vlastně jen prohodila.

Celkem je zde 60 žebříčků.

  1. Kdo je sexy angličan I.
  2. Pod nadvládou kocourů
  3. Tetování ano, ale tohle?

 

  1. 3. místo
    Tetování ano, ale tohle?
    navštíveno: 392 x
    Jedná se o nejnavštěvovanější žebříček, který jsem zde prozatím uveřejnila. Upřímně mě to dost udivily, protože dlouhou dobu vedly upíři, ale je pravda, že před tímto článkem jsou seriály s upíry, ale to není tak úplně žebříček, jako i moje nejoblíbenější britské seriály, takže jsem je nebrala v potaz.
    Proč mě udivily, že jste si tento žebříček tak oblíbili? Protože to do jisté míry byl žert. Jde o to, že mam ráda tetování, ale chtěla jsem napsat článek, který nebude jen pro tetování a lidi co jsou extra potetování, prostě vyvolávají rozruch. Takže jsem si zjistila názory na ně a na jejich tetování co jsou na netu a udělala jsem žebříček který by se měl číst s nadhledem. Inu rozhodně to není jeden z mích nejoblíbenějších.

2. místo
Pod nadvládou kocourů
navštíveno: 362 x
Tento žebříček skončil na druhém místě v největší návštěvností žebříčku a i já sama jsem ho umístila na druhý místo. Musím říct, že my udělalo radost, že skončil na tak vysokém místě, protože patří k mim oblíbeným. Ale vím, že nemusí každého zaujmout a tak jsem ho dala na druhé místo, které je prostě stejně úžasné.

(Garfield, Salem Saberhagen, Azrael)

1. místo
Kdo je sexy angličan I.
navštíveno: 349 x
Na první místo jsem dala žebříček, který skončil v návštěvnosti na třetím místě.
Musím říct, že tenhle žebříček patřil k těm co jsem ráda psala a jeho obsazení lahodí mému oku. A proč jsem ho zde dala na první místo? Dave Gahan prostě jinde být nemůže. Richard Hammond je pako za volantem, které jsem si oblíbila. Ale hlavně vím, že mnohým z vás se líbí Ed Westwick a články s ním jste četly nejvíce, takže by si zasloužil být v žebříčku, který je na prvním místě.

 
A je tu konec dnešního lehce netradičního žebříčku a žebříčkách. Podobných článků se ještě pár dočkáte, ale budu je střídat s normálníma článkama, aby vás to neomrzelo. Samostatný článek o žebříčkách také bude. Takže se máte na co těšit.

Obrázky vybrané k jednotlivým místům, jsou titulní obrázky žebříčků, pod kterýma byli poprvé vydány.

Comments

  1. skvělý žebříček,tvé články o různých hercích apod. čtu moc ráda 🙂

  2. Ahoj, po dlouhé době se ti hlásím, už jsem odpověděla na tvé dotazy ve videoodpovědi 😉

Zanechat Odpověď

