Co je tu nového, aneb nová rubrika Móda

Někteří z vás si doufám všimly, že je tu pár nových rubrik a to především rubrika Móda, ale o té až za chvíli. Nemá cenu zde psát jaké tu jsou nové, protože jde hlavně o to, abych mohla lépe zařazovat příspěvky. Takže jsem přidala rubriku fotek na kterých jsem já. Navíc dříve tu byla rubrika svět a vše v něm, kde můžete v nejbližší době čekat článek. A teď rubrice Móda. Nejde o to, že bych nějak svojí stránku zaměřila na módu, ale přece jen je pár kusů co jsem na netu viděla či naživo a líbí se mi a ráda bych vám je ukázala. Navíc bych chtěla ukázat jiné kusy oblečení a doplňků co jinde nejdou. Jsou nějak zajímavé, sexy a vyzývavé. Prostě něco jiného a extravagantního. Takže doufám, že se vám budou články líbit a budu ráda, když třeba zanecháte jak krátký koment.

A co je nového u mě? Pořád mam hodně učení a na nic čas. Takže soutěže na stránkách zavřu až později a nebo ceny předám až pak. Takže se nebojte o nic nepřijdete, ale vážně na to nemám čas.

Ale co je další problém že mě už dá se říct skoro dva týdny bolí děsně záda. Teda přesněji mě bolí levá lopatka a já s tím nemohu nic udělat. :-/ Inu paráda…
Úspěšně jsem přečkala zubaře, ale 30.1. 2012, tak musím zas, aby mi to dodělal. Ale snad se nenajde nějaký blbec, který se objedná jako pohotovostní případ a pak tak přijde i z manželkou, a že se objednaly na prohlídku. Protože čekat tam hodinu a půl se mi zas nechce. Inu většinou u zubaře nečekám, protože se snaží, aby lidi nečekaly. Ale to bude zas konec článku, protože mě chytají záda.

Když se něco pokazit má, tak se to pokazí.

Když něco musí vyjít, tak to nevyjde.

Ale proč v to věřit a být pesimisti?…

Zanechat Odpověď

