Moje stránky/blog jsou špatné :-/

Na začátek musím říct, že moc extra nekonstruktivní kritiky se ke mě nedostává, ale to je zapříčeněno tím do jisté míry tím, kde mam stránky založené a že na ně chodí lidi co je zajímá jejich obsah a když už někdo něco jako výtku napíše, tak je konstruktivní a jedná se spíš o to, že má raději veselé barvy. Takže to jsou věci co beru. Každý máme jiný vkus a to je podle mě jen dobře. Takže na své stránky mam spíše jen pozitivní ohlas. Ano když už jsem chodíte pravidelně, tak proč by jste sem chodily, když by se vám tu nelíbilo. Proto se nemám vlastně na co stěžovat a jen vám mohu děkovat zato, že jsem chodíte, komentujete a to i teď, když tu je max jeden příspěvek denně a to každý denní nějak úžasný. Inu mam prostě dost zkoušek, takže myšlenky a ani čas na to něco psát není.

Teď však k hlavní myšlence. Na pár blogach (opravdu to budou tak 3 – 4 od té doby co mam větší návštěvnost lidí z blog.cz) jsem četla, že mam špatný „blog“. Celkem chápu, když dotyčnému nesedne obsah, to je normálka, taky mě každý obsah nezaujme. Ale když nelogicky o mě napíší, že mam špatný „blog“ a hned za to vychválí nějaký blog, který je prostě hrozný a to jak po vzhledové stránce, tak po obsahu, který je povětšinou jen od někud okopírovaný, či jen naházené obrazy jednou za uherský rok.
Osobně si nemyslím, že bych měla nějak super stránky, ale špatné je nemám a když se někde tohle dočtu, tak mě to celkem udiví. Ale jedné se třeba i o blogy co mam jako SB, že o nich někdo napíše, že jsou na nic a to třeba když jsou autorské a přitom se jim líbí blog, který jen kopíruje. Kdyby to byl blog toho dotyčného, tak chápu, že si nechce ten svůj hanit, ale takhle je to spíš k smíchu.

Stalo se vám někdy, že váš blog dotyčný hanil a vyzdvihoval nějaký otřesný? Pokud ano a nebo vás potkalo něco jiného, tak napište a třeba pod tímto článkem pokecáme a společně se zasmějeme nad blbostí některých. (nemyslím to špatně)

Někdy se člověk divý tomu co ostatní prosazují.

Comments

  1. Ale, z toho si nic nedělej… vždy se najde někdo, kdo si najde něco, co by mohlo s radostí zkritizovat…

  2. Witch says:

    Možná je ona „kritika“ potvrzením toho, že blog vlastně zaujal?

  3. 2.kolo sonb

  4. Každý á iný vkus a niekto to jednoducho robí, aby niekomu inému liezol do zadku.
    Nakoľko ja nemám práve typ blogu, ktorý by sa dal prirovnať k tým väčšinovým, tak som si už zopár vtipných hlášok na moju osobu a blog „vypočula“. Ale netrápi ma to.
    Tvoj blog/stránka je podľa mňa celkom fajn, jediné, čo tu mne osobne prekáža sú všetky tie súťaže a diplomiky 😀 To rozhodne nie je záležitosť pre mňa a sorry, že za teba nehlasujem..ale toť moja zásada 😀 Ale inak je to tu fajn, zahŕňaš skutočne veľa tém a myslím, že takmer každý si môže prísť na svoje 🙂

  5. Stává se mi to každou chvíli, že mi někdo kritizuje blog … Vůbec ty lidi neřeš, buď si dělají reklamu, nebo ti závidí, že ty aspoň umíš psát články, narozdíl od nich, kteří jen kopírují … Už jsme se o těchto ?ubohých? lidech bavily a myslím, že se náš názor na ně od té doby nezměnil … Mě se tu moc líbí a ráda se sem vracím … Být tebou, tak ty lidi neřeším, tak jako to dělám já, je to lepší, aspoň se nemusíš nervačit 😀

Zanechat Odpověď

