Co tu nebylo, aneb stránka trochu jinak.

Jak si někteří všímavější z vás všimly, tak ve středu tu nebyl nový žebříček. Moje omluva je jednoduchá, idkyž jsem ho měla z půlky napsaný a skoro až na jeden bod vymyšlený, tak nebyl čas ho dokončit a hodinu před vydáním bych ho nedokázala dokončit, tak aby byl kvalitní s fotkami atd, tak jsem se rozhodla že výjimečně ho vynechám. Normálně se snažím, aby každou středu v 18:00 byl nový žebříček a věřte, že příští týden bude, ale tentorktá jsem to bohužel nestihla.


Za to jsem však včas dokončila páteční článek o filmech, který by jste měli vidět než zemřete. Příští pátek nás čeká další, pak si dám s nimi chvíli pauzu a bude jen na vás jestli s nimi budu pokračovat ano či ne. Já je osobně píší ráda, ale nechci dělat zbytečnou práci, to snad jistě chápete.
Dále bych se ještě chtěla vrátit k žebříčkům, které do konce roku na blogu budou a to i když jsem s nimi chtěla už skončit a nebo si dám aspoň do konce roku pauzu, ale jelikož je to typ článku, který tady na blogu/stránkách vychází nejdýl, tak ho tu zatím nechám do konce roku, ale ještě se uvidí podle vašeho zajmu. Pak bude na vás jestli s ním budu pokračovat a nebo ne.

Já 2011A teď k pozadí stránek. Jistě jste si všimly, že jsem ho změnila. Na začátek řeknu, že je to jen dočasné. Nevím jestli si to někteří z vás všimly, ale je to jedno z původních pozadí co tu na blogu bylo a věřte, že tu bylo dost dlouho. A tak by mě zajímalo:
Kdo z vás si všimly, že už tu bylo a pamatuje si ho?
Později se buď vrátím k tomu co tu bylo a nebo k jinému.

Další věc je ta, že přemýšlím o nové druhu pravidelných článků, jako jsou žebříčky či filmy, které by jste měli vidět než zemřete. chci aby to bylo trochu něco nového, ale taky aby to zajímalo vás. Takže pokud vás něco zajímá a nebo máte nějaký nápad, tak piště, protože buď mě to nějak nasměruje a nebo utvrdí v těch nápadech co mam, ale nechci je tu psát, abych vás neovlivnila.

A to je pro tento informativní příspěvek vše. Pokud jste si ho přečetly, tedy aspoň část, tak bych vás poprosila o koment. Zajímá mě jestli totiž tento typ článku čtete a nebo na ně dokážete narazit. Jde totiž o to jestli je do budoucna nedám jinam.

Žijeme si ve svém vlastním světě. Někdo vidí sebe za jeho střet a někdo jako planetu co obíhá něco „většího“.

Zanechat Odpověď

