Koho z herců nejspíš neznáte, ale měly by jste znát IV.

Ve IV. pokračování žebříčku na téma herců, které nejspíš neznáte, ale měly by jste znám jsem se zaměřila na herce, které mam opravdu ráda a chtěla jsem je dát jako takový pěkný závěr této série.
Proto taky tolik nehleďte na pořadí herců v žebříčku, protože není zas tolik podstatné.
Takže to nejlepší na závěr,

Doufám, že se vám článek bude líbit a zanecháte mi tu nějaký ten koment.

    1. Tim Roth
    2. Kiefer Sutherland
    3. Alan Rickman

3. místo
Alan Rickman
narozen: 21 Únor February 1946, Hammersmith, London, England, UK
výška: 185 cm
rodné jméno: Alan Sidney Patrick Rickman
hrál v: Harry Potter (všechny díly),
Láska nebeská, Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street, Sněhový dort, Smrtonosná past, Parfém: Příběh vraha, Dohola,
Zavři mi oči, Rozum a cit, The Barchester Chronicles,
Padlí andělé, Rasputin, Temný přístav, Bezcenný syn, The Song of Lunch,
Alenka v říši divů

Úžasný herec s perfektním hereckým a hlasovým projevem, který si získal miliony fanoušků a není se čemu divit, protože hrál v mnoha filmech, kde i padoucha dokázal stvárnit s pořádným charismatem. Jeden příklad dá za tisíc slov. A to role Severuse Snapa, kterou si získal celou sérii Harryho Pottra. A díky tomu a jiným rolím si získal u mě velkou oblibu, takže nesměl chybět v tomto žebříčku.

2. místo
Kiefer Sutherland
narozen: 21 Prosinec 1966, London, England, UK
výška: 175 cm
rodné jméno: Kiefer William Frederick Dempsey George Rufus Sutherland (že si neříká celým jménem frajer)
hrál v: 24 hodin, 24: Redemption, The Confession, Zrcadla, Telefonní budka, Na konci všech válek, Šílený policajt, Hráči se smrtí, Smrtihlav, Záhadné zmizení, Tři mušketýři, Strážce, Zloděj životů, Přistání naslepo, Manželství s nepřítelem, Desert Saints, Behind the Red Door, Twelve, Melancholia, Crazy Moon, Bratrstvo spravedlivých, 1969. Mladé pušky 1 a 2, Chicago Joe a holka ze šantánu, Twin Peaks, Maniak, Louskáček

Skvělý herec, které ho by mohl člověk poslouchat hodiny, protože není to jen agent Jack Bauer, který zvládne vše, ale je to i herec s charismatickým hlasem. Musíme mu nechat že z hlasem umí skvěle pracovat a proto si zahrál několik rolí jen kvůli němu. Další věc, že umí hrát, někdy to ukazuje více a někdy méně, ale oblibu si dokáže získat. Proto rozhodně patří do tohoto žebříčku, protože stvárnil mnoho skvělých rolí.

1. místo
Tim Roth
narozen: 14 Květen 1961, London, England, UK
výška: 170 cm
rodné jméno: Timothy Simon Smith
hrál v: Anatomie lži, Gauneři, Pulp Fiction: Historky z podsvětí, Malá Oděsa, Čtyři pokoje,
Za branami pekla, Lhář, Gangster, Skellig,
Modlitba pro bratra, Vincent & Theo,
Rosencrantz a Guildenstern jsou mrtvi,
Srdce temnoty, Zajatci, Legenda o „1900“,
Planeta opic, Invincible. Temné vody,
Poslední znamení, Hazard, Youth Without Youth, Neuvěřitelný Hulk,
Pete Smalls Is Dead

Skvělý herec se specifickým hereckým projevem na kterého se dobře dívá. Umí hrát, stvárnit roli do hloubky a u mě už delší dobu patří k nejoblíbenějším hercům. Rozhodně by jste se měli podívat aspoň na nějakou věc, kde hrál a najít si tu, které by se vám mohla nejvíc líbit, protože dívat se na to jak hraje je prostě samo o sobě zábava a proto si zaslouží být v tomto žebříčku.

A máme tu konec žebříčku, doufám, že se vám líbil a zanecháte mi tu nějaký komentář a budete hlasovat v anketě.

P.S. co říkáte na nový vzhled stránek.

Comments

  1. Ahoj zas sem obnovila blog:) takže ptvasne. jsem tvuj sb:)

  2. Protože už jsem bez neho nemohla byt.byla nuda jen se divat na cizí;DD

  3. tak je tu konečně postup do finále:) prosím tady pro hilary:http://witch11.blog.cz/1110/16-kolo-soncelebrita:)))

  4. kromě Tima je znám 🙂

  5. ahojky,máš u mě výhru za SONB

  6. 1.kolo sonzvíře!!scháněj hlasy!
    http://girlsmoda3.blog.cz/1110/1-kolo-sonzvire

  7. úžasný článek 🙂

    v anketě jsem hlasovala pro muže – Johnny Depp, Alan Rickman, Colin Firth 🙂

    diplom http://papaja1.blog.cz/1110/79-bleskovka-konec

  8. Na blogu máš hodnocení

  9. =) pekny 😉

  10. souteze uzaviram postupne,ten fb kvuli tomu ze sem byla tak trochu zvedava jakvypadas(pozadala sem te o pratelstvi) a ted si rikam jestli ti nema vykat 😀

  11. diplomek za 87.bleskovku 🙂

  12. Oh ano, Alan Rickman.. Miluju toho chlápka. V každém jeho novém filmu mě udivuje, jak moc se dokáže v každé roli změnit. Je to prostě herec, jak se patří 🙂

  13. Werů says:

    Ahoj, nene už nespřáteluju, protože mám pozastaveno a potom mi všichni píšou na mail proč nepřidávám články a proč si je nechci dát do SB atd… A to si stačí přečíst to pozastaveno ! 😀

  14. Ahoj, ty verše to jsem jeden čas opisovala z takové knížečky , teď to ještě furt překopírovávám ze starého blogu 🙂
    BTW, Alan Yeeah 😀

  15. ahoj,pred celkem dlouho dobou jsi u me delala jednu soutez a ja ti zapomnela napsat ze u me mas diplom takze:
    http://girlsmoda3.blog.cz/1110/diplomy-za-ctj-7

  16. Ahoj,máš u mě diplom za 16.bleskovku!!
    http://girlsmoda3.blog.cz/1110/diplomy-za-bleskovku-16
    +nová bleskovka

  17. Ahoj mmužeš shanet hlasy v SONJ

  18. Tim je skvělý herec,můj oblíbený 🙂 Jinak moc děkuji za komentáře na mém blogu a moc se mi líbí nový vzhled tohoto blogu! 🙂 ♥

  19. Witch says:

    Dobrý výběr, opravdu. Jen malinké ďoubnutí: Charismatický. 😉

  20. Diplom →http://charmedotazky.blog.cz/1110/ceny-za-124-bleskovku

  21. hlasovala som za teba. hoci kedy popros v pohodičke.. 🙂 stačí ked sa u mna zastavíš a dáš par komentou. 😀

  22. konečne niekto 😀 no veľa toho nenájdeš.. začala som iba včera.. ešte si musim niekde vybyviť dess a potom to už pojde jedna radosť.. 🙂

  23. znie to super.. rada sa spriateliim..:) ja som už mala blogi..:P a niekolko.. :DDD

  24. už ta mám aj ja.. nemám žiadne blogy mala som 🙂 chcela som sa len spýtat či nepoznáš niekoho kto robí dess aj na blgo.cz..? 🙂

  25. Máš u mě ohodnocený blog 🙂

  26. evidentne nemá čas pretože tam skoro týžden nebola..:) a som jej ráno pisala.. 😛

  27. Ahojky,potřebujem zase a hlas,tentokrát tu: http://myska98.blog.cz/1110/soutez-o-nejhezci-blog#komentar94813460 pro VenPu,moc děkujeme 🙂

  28. Ahoj! S tím spřátelením to je jasné :). Tvoje stránka je také moc pěkná, i když jsem si ji ještě neměla čas důkladněji prostudovat 😉

  29. Prodloužila jsem sonj ;)http://charmedotazky.blog.cz/1111/prodlouzeni

Zanechat Odpověď

