Diplom za bleskovku XXXIX.


od: http://www-lin.blog.cz/

Diplom za bleskovku XXXVIII. (1. místo)


od: http://small-bikiette.blog.cz/

The Man Who Cried (Muž, který plakal)


Tento film je takový lepší průměr. Ale má své kouzlo, takže si fanoušky jistě najde, ale není to žádná „pecka“, ale každý film prostě nemůže být dech beroucí. Tenhle snímek aspoň zabaví a to je přece plus.

Osobně se mi film celkem líbil. Je to prostě normální oddychoví snímek. Který má své hezké momenty.

Muž, který plakal (The Man Who Cried)
Drama
Velká Británie / Francie, 2000, 100 min
Režie: Sally Potter
Hrají: Christina Ricci, Johnny Depp, Cate Blanchett, Oleg Yankovskiy, John Turturro, Harry Dean Stanton, Hana Bělská, Mark Ivanir, Richard Sammel

Jsem tu a nespala jsem 24 hodin.


Konečně jsem doma, nespala jsem dá se říct 24 hodin, jsem totálně unavená, ale koncert byl fajn. večer budu na netu, takže ještě napíší. Teď už to nebudu protahovat a půjdu si lehnout, ale abych vás zkrátila chvíli, tak si pod článkem můžete pustit klip.

Don’t you know there ain’t no devil. That’s just God when he’s drunk.