Gangy New Yorku

Velmi dobrý snímek, který je skvěle natočen a najdete v něm opravdu vynikající výkony. K tomu skvělé kostýmy. Inu celkově vše vypadá hodně věrohodně, tady jak by měl film s vyšší úrovní vypadat.
Film člověka nenudí a dokáže ho zabavit, ale nemusí se líbit všem. A to je základní věc, kterou by jste měli mít na mysl než se na něj podíváte. Protože to že vás nezaujme neznamená, že by nebyl dobrý. Spíš bych řekla, že je pro kluky/chlapy než pro holky, ale přece jen záleží na vašem vkuse. Já ho rozhodně doporučuji.

Mě se snímek líbil a zabavil mě. Sice se z něj nestala moje srdcovka, ale já jsem hodně vybíravá.

Gangy New Yorku
Historický / Krimi / Drama
USA / Itálie, 2002, 166 min
Režie: Martin Scorsese
Hudba: Howard Shore
Hrají: Leonardo DiCaprio, Cameron Diaz, Daniel Day-Lewis, John C. Reilly

Zajímavosti:

  • Už od 70. let čekal Martin Scorsese na možnost realizovat tenhle vysněný projekt.
  • Leonardo DiCaprio během natáčení bojové scény nedopatřením zlomil nos Danielu Day-Lewisovi.
  • Daniel Day-Lewis neustále trénoval přízvuk. I mimo natáčení.
  • Při natáčení dostal Daniel Day-Lewis těžký zápal plic, neboť v mrazu se na place vytrvale odmítal teple oblékat. Důvod? V 19. století přece žádné péřové bundy neexistovaly.
  • Daniela Day-Lewise prozradil, že během příprav na svou roli hodně poslouchal Eminema .
  • Daniel Day-Lewis se kvůli postavě drsného řezníka skutečně vyučil v oboru a mistrovsky zvládl i vrhání nožů.
  • Chyba ve filmu: Ve scéně, kdy řezník na praseti předvádí Leonardu DiCapriovi, jak zabíjet prase, používá nůž s bakelitovým držátkem.

Trackbacks

  1. […] Počátek 2) Prokletý ostrov 3) Letec 4) Chyť mě, když to dokážeš 5) Marvinův pokoj 6) Gangy New Yorku 7) Krvavý diamant Skrytá identita 9) Co žere Gilberta Grapea 10) Rváčův […]

Zanechat Odpověď

