Mam skříň, tapetuji, prostě nějaké dobré zprávy.

Já 2011Včera byl perný den. Měla jsem hodně zařizování a jelikož jsem stále nemocná, tak mě to stále víc námahy než normálně. Ale mam pár dobrých zpráv.
začneme tou menší. Nafotila jsem pár fotek a musím říct, že některé se mi fakt povedly. Později jsem nějaké dám, ale ty nejlepší nedávám na net.

Jinak co je ta nejlepší zpráva je že mam konečně objednanou skříň. Bude v půlce listopadu. Má bílí korpus a černý předek, přesněji ve předu jsou černý skla. (8 skel) Tedy 4 pruhy. Chtěla jsem tam jeden bílí, ale to nešlo. Inu to vyřeším fólií. Ale musím říct, že skříň je to celkem velká. Na šířku má 2 metry. Do pokoje se mi bude krásně hodit.

Navíc se dnes začíná tapetovat, takže to je další věc co mě těší. protože tapety mam senzační. Taky jsem jsem je pekelně dlouho vybírala a levný nebyli, ale člověk si může udělat pěkný pokoj. Přece jen to nemam na týden.

A to je pro teď vše. později vám dam další info.

Ignore alien orders.

 

Comments

  1. diplom za bleskovku!

  2. Mas u me diplomek za bleskovku + nova bleskovka 🙂

Zanechat Odpověď

