Dotazník – Řetězák IX.

  1. Chtěla bys vrátit minulost? ano
  2. Myslíš si, že umíš správně nakládat se svým časem? ne
  3. Věříš tvrzení že „čas jsou peníze“ ? možná i věřím, ale rozhodně mě ta věta štve.
  4. Myslíš, že je na světě spravedlnost? ano i ne
  5. Jsi věřící? Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím že mě pán bůch potrestá.
  6. Máš nějaký životní sny? ano
  7. Umíš si představit lásku bez sexu? ano, lásek je přece několik
  8. Dokázala bys podvést? ano, ale jsem proti podvádění, což je paradox
  9. Ukradla jsi někdy něco? ne
  10. Jaký je tvůj názor na celebrity jako takové? Takové obecné názory si netvořím, jsou to lidi, tak na ně nehledím jako na něco víc, jak to dělají jiní.
  11. Je pro tebe důležitější přátelství než láska? ne
  12. Myslíš si, že bohatí jsou spokojenější než chudí? ne, v tomhle na penězích nezáleží… ale neříkám, že jsou peníze špatné, rozhodně jsou potřebné
  13. Máš svůj styl? ano
  14. Dokážeš riskovat ať už v čemkoli? ano
  15. Je pro tebe důležitá upřímnost? do jisté míry ano
  16. Máš mozek 24h denně v provozu nebo dokážeš prostě ‚vypnout‘ ? vypnout dokážu, ale dělám to málokdy, můj mozek pořád něco řeší
  17. Věříš na osud? To je relativní
  18. myslíž, že jsi snadno ovlivnetelná okolím? ne
  19. Dovedla bysi zabít člověka? člověk v různých situacích může udělat různé věci a pud sebezáchovi je velký.
  20. Jak moc je pro tebe důležitá rodina? Rodina je pro mě důležitá hodně, ale dokážu se od ní odpoutat a neřešit jí. Prostě jako by nebyla.
  21. Co si myslíš o bezdomovcích apod.? lezou mi na nervy, nejsem Ježíš, abych vše řešila
  22. Nechala bys u sebe přespat úplně cizího člověka? na 99% ne, ani lidi co nějak lehce znám už u sebe nenechávám. Jsou z toho akorát problémi.
  23. Utekla jsi někdy z domu? odešla jsem, ale o útěk se v mém případě nejednalo. Mohla jsem si kam jsem chtěla
  24. Jsi důvěřívá? Ano i ne, ale spíš ne
  25. Zapomínáš snadno na křivdy? ne
  26. Myslíš že se tvůj život změní až ti bude 18? 18 už mi bylo a nic se nezměnilo, krom toho co je pro mě legální, co muho a co si zas pekelně odskáču.
  27. Toleruješ žárlivost ve vztahu? Záleží na tom jak je velká žárlivost. Když jí je tak akorát, dává to ten pořádný náboj a pocit, že si pro dotyčného důležití. Ale když jí je moc, tak je to špatné. Mam ráda svojí volnost a chci si dělat co chci, navíc mam dost kamarádu, takže velký žárlivec by pro mě nebyl.
  28. Myslíš, že chlapi jsou nevěrnější než ženský? Ano, je to vlastně takový pud. Něco co jim už bylo dáno a pak záleží na dotyčném jaký je. Chlap se kráskou na rychlí sex nechá svést víc jak ženská.
  29. Je pro tebe hodně důležitá pověst? ano
  30. Chceš být krásná? nechci být ošklivá
  31. Jak snášíš kritiku od okolí? beru jí, pokud je pravdivá, logická a je v ní pravda. Člověka to pak posune dál.
  32. Přemýšlíš někdy nad smyslem života? ano
  33. Věříš na mimozemšťany? vesmír je dost velký, aby tu byl i jiný život
  34. Umřela bys pro někoho, koho miluješ? ano, ale to by musela byt opravdu velká láska, ale tu jestli člověk potká je malá pravděpodosbnost.
  35. Co pro tebe znamená slovo „štěstí“ ? vrtkavá věc, která nemusí být jen dobrá, ale když máš štěstí ty, tak je to jiná, ale může se to proti tobě otočit.
  36. Věříš na osudovou lásku na celý život? ano, ale moc nevěřím v to že jí potkám
  37. Co si myslíš o bláznech? psychicky postižení lidé, aneb všichni jsme vlastním spůsobem blázni
  38. Máš nějaký životní vzor (osobní) ? ne
  39. Jak bys popsala „normálního“ člověka? normálnost je relativní a hodně obsáhlá.
  40. Věříš na tvz. „druhé já“ ? ano i ne
  41. Jaký máš názor na alkoholiky? není alkoholik jako alkoholik
  42. Máš nějaké závislosti? ano, závislot si člověk může vytvořit i na louskání prsty, takže vlastně každý jsme na něčem závislý
  43. Věříš na posmrtný život? věřím, že něco po životě může být, ale na druhou stranu ne, věřím na jiné věci
  44. Myslíš si, že některé vzpomínky mohou přežít věčně? ano
  45. Jsi realista? ano
  46. První slovo co tě napadne pod pojmem „osobnost“ ? člověk
  47. Věříš na zázraky? ano
  48. Až umřeš, chceš být pohřbená/spopelněná? dost o tom přemýšlím, hlavně o tom jestli se víc bojím probudit v rakvi než jí sežehnou a nebo v rakvi pod zemí. Nebo uvažuji co je správné na stu dál. Ale nejspíš bych se nechala jen pohřbít z mincemi, abych mohla zaplatit Cháronovi.
  49. Co tě jako první zaujme na chlapovi? to je různé, ale například ruce, oči a pak záleží dost na jeho charizmatu
  50. Můžeš mít jedno jediné přání, jaké by to bylo? to se neříká
  51. pokračují: pokud budete pokračovat, tak budu jen ráda a ještě raději budu, když mi napíšete, že budete pokračovat a klidně mi můžete hodit pak na něj odkaz, ráda se podívám.

Comments

  1. Abych pravdu řekla, já zbožňuju řetězáky 😀 Je to debilovina, ale baví mě 😀
    BTW: Díky moc … A ty reklamy pro SB … Mě nevadí SB, kteří, jak píšeš, napíšou komentář ke článku a pak pridají PSko … Ale fakt nesnáším ty SB, které dojdou a normálně mě to jebnou do článku … To bych vraždila … Ok, nevadí mě, když to ten člověk udělá 10x za rok … Ale když je to každý týden, tak fakt ztrácím nervy 😀

  2. Máš u mě diplomek 🙂

Zanechat Odpověď

