Supernatural S07E01 – můj názor

Supernatural S07E01 – můj názor

– spojler

Je těžké hodnotit seriál, který je pro člověka takzvanou srdeční záležitostí a to pro mě Supernatural, u nás tento seriál nese jméno lovci duchů, je. Sleduji ho už řádku let a seriál se někam posunul. Někomu se to nelíbí a jiným zas jo. Kdyby však zůstal stejný, tak se zas najdou odpůrci a zastánci a to klidně i ze stejných řad jako před tím. Navíc by podle mě seriál nevydrže až do 7 řady, kdyby neprošel žádnýma změnami a nepřišli nový postavy.
To mě přivádí ke Cassovy, kterého si lidi velmi rychle oblíbila a to také díky kvůli jeho předtavitaly (Misha Collins). do seriálu zapadl jako nornoprávná postava a dost lidí si těžko představuje jaký to bylo bez něj chybí jim. Inu je to skvělá postava, kterou stvárňuje skvělý herec. Viděla jsem ho v jiných rolích a je k******ky dobrý. Ve filmu Bestie Karla kde předvedl tak realistický výkon, že ho nedoporučuji těm co ho mají jako oblíbeného herce, protože to prostě naruší váš pohled na něj jako mě. Ale ujistilo mě to, že on je prostě skvělý a zaslouží si větší pozornost. A teď spět k jeho roli Casse.
Už jsem si řekl jaký je herec a jak se do seriálu skvěle zapojil. V 6 ředě prošel změnou a v této řadě to vypadá že zas projde ještě větší změnou, ale teď se vrátíme ještě na chvíli do 6 řady. Někteří lidi ho začalo považovat za postavu, která byla nepřirozeně protáhla do další série, kde ztratila svůj smysl. Některým vadila jeho změna. A zprávy, že jeho postava už měla skončit dřív tomu nějak taky neprospěly. Inu 6 řadě jeho postava nebyla tak dobře uchopena scénáristy jako před tím. osobně si nemyslím, že by 6 řada byla špatná, ale ani to nebyla bomba. Ale když se na to podíváte v celku tak zjistíte o co šlo. Seriál na skočil lehce na vlnu toho jak se tvoří ostatní seriály. Před tím se jednalo o celý příběh až do 5 řady, kde mělo skoro vše nějaký smysl. My jsme poznaly postavy a zjistily kam to vše vede. 6 řada byla sama o sobě příběh. A to hold pár lidem nesedlo. Rádi by jednotlivé příběhy atd, ale to je věc názoru. Já jsem zas ráda za jistou celkovost a to že to někam směřuje.
Cass jak to tak vypadá, tak zas projde změnou. Doufám, že mu to napodruhé zas nějak neublíží, ale záporáci jsou cool. Navíc Micha může předvést svůj talent a jak jsem výše zmiňovala jeden jeho film, tak také role mu jdou, takže jsem na něj upřímně zvědavá a jen doufám, že se k nám Cass vrátí.

A teď k prvnímu dílu 7 řady. Obecně musím říct, že byl dobrý, skvělý rozjezd seriálu. Uzavření načatého konce z předchozí řady, které bylo nenásilné a může nám do budoucna ukázat Supernatural v jiným světle. Na jednu stranu se mi líbil konec, protože byl dobrý a krásně nás navnadil na další díl a tak by to u seriálu mělo být. Jak by někdo řekl, prostě utnout to v nejlepším. Člověk si stěžuje na blbý konec a že teď to prostě ukončit neměly, ale naláká ho to koukat se na další díl a to je trik jak mít diváky a to některé seriály teď postrádají. osobně bych byla ráda, kdyby seriál nekončil touto řadou, ale kdo ví. Něco jiného můžou říkat a něco jiného udělat, do karet tvůrcům a hlavně platícím nevidíme.

Takže schrnuro a podtrženo. Každý seriál má své plusy a mínusy a to i tento, ale mě baví se na něj koukat a je dobré, aby jste se na něj mrkly a udělaly si svůj názor než četli recenze co seriál divně vychvalují a nebo stupidně kritizují, protože to zbytečně zkazí váš pohled a potěšení ze sledování Supernatural.

P.s. škoda auta :-/

P.s.2 hezké znělka, moc se mi líbí (viz animace nahoře)

Zanechat Odpověď

