Jsem nemocná

Pořád jsem nemocná, takže rozhovory zveřejním až později, teď nemam síly na nich pracovat. Napsala jsem názory na druhé díly Ringer, The Vampire Diaries, The Secret Circle. Příště do těchto článku dopíši názory na další díly, ale zvýrazním je, aby jste je našly. Buďte v těchto názorech na druhý díl ke mě shovívaví, protože mě je šíleně blbě. Bolí mě hlava, mam rýmu, jsem unavené, špatně vidím a nemam síly a ani myšlenky na něco složitého. Ale chtěla jsem vám přinést aspoň něco aktuálního.

Trapped in Time…

Surrounded by Evil…

Low on Gas.

Comments

  1. Držím palečky.Aby jses brzo uzdravila.

Zanechat Odpověď

