Dylan Moran

Můj oblíbený herec, ale hlavně můj oblíbený komik či bavič, záleží jak ho berete vy. Ale já prostě humor tohoto irského chlápka prostě žeru. Ano není sice pro každého, ale pro mě rozhodně je. Takže rozhodně se mrkněte na youtube a něco od něj objevíte i s českými titulky a možná se vám trefí do chuti, ale pokud ne, tak to prostě není humor pro vás. Takže mohu dodat, že to není humor pro mladší.
Jinak co se týče seriálu, tak zazářil v Black Books, což je skvělý britkom, který doporučuji, ale zvládá i menší role jako ve filmu Soumrak mrtvých…
… ale chválit bych na něj mohla pět až do nekonečna a uzavřít to tím, že má i charizma. Takže snad jsem vás na něj aspoň trochu nalákala.

oblíbené role: Black Books, Soumrak mrtvých, V hlavní roli já
oblíbené jiné: Dylan Moran: Monster, Dylan Moran: Like, Totally, Dylan Moran Live: What It Is a jiné

Dylan Moran
narozen: 3 listopad 1971, Navan, Co. Meath, Ireland
výška: 180 cm

žebříčky na tomto blogu ve kterých se objevil:

Tipy:

Fotogalerie:

Filmografie:

  • 2009 – Dylan Moran Live: What It Is (video film)
  • 2008 – V hlavní roli já
  • 2007 – Maraton lásky
  • 2006 – Dylan Moran: Like, Totally (video film)
  • 2006 – Secret Policeman’s Ball, The (TV film)
  • 2006 – Tell It to the Fishes
  • 2006 – Tristram Shandy
  • 2004 – Dylan Moran: Monster (video film)
  • 2004 – Soumrak mrtvých
  • 2003 – Herci
  • 2000 – Black Books (TV seriál)
  • 1999 – Notting Hill
  • 1998 – How Do You Want Me? (TV seriál)

Comments

  1. Ehmm..pátrala jsem v paměti, jestli jsem náhodou něco naviděla. A vypadá to že ne. Nicméně Soumrak mrtvých..to mi něco říká – asi jsem viděla aspoň trailer 😀

Zanechat Odpověď

