Postel už došla a stránky zůstávají.

Postel už došla a stránky zůstávají.

Nevím co bych jsem na blog dala, dost věcí to už je, ale hlavně dost věcí mam v plánu jsem dát jindy. Uvolnila jsem pár starých příspěvků, které byli soukromé, ale dost jich soukromých nechám. Přemýšlela jsem psát příspěvky na heslo, aby je nemohly číst všechny. Uvidím zítra jestli to udělám, protože jsem napsala dost věcí, které jsem nakonec na stránky kvůli tomu, že by je četl každý nedala.

Co bych vám teď dále mohla napsat. Chvíli zůstanu ještě u stránek. Nikam je přesouvat nebudu, líbí se mi tu a blog.cz je na nic a tak ho stále budu používat jako způsob reklamy. Navíc zde mají blogy lidi, kteří jsou mi věkově a tématově blíž a i to je plus. Jsou ti lepší statistky a prostě vše. Pošla jsem hodně stránkami, kde se dají dělat blogy a to jak český, tak zahraniční, ale http://www.worpress.com/ je ze všech nejlepší a nabízí mi to toho vážně hodně. Navíc se snaží pořád něco dělat nového lepšího. Navíc je tu pár zlepšovadel, který si člověk může zakoupit a cena je přijatelná. Tohle mi problém nedělá, já si klidně něco zaplatím, když za to něco pořádného dostanu.

A teď ke mě. Včera mi přišla postel na obchod, takže jí příští týden vyzvednu. Už se na ní těším. Taky si objednám skříň na oblečení, koupím noční stolek a prohlédnu si kancelářské stoly, protože si chci koupit jiný. Tapety mi ještě nedošly, ale snad by už měly příští týden dorazit.

Tak to je pro dnešek vše a moudro nakonec:

I’m sitting lonely on a plastic chair. Little Jesus are you watching me.

Zanechat Odpověď

