Finofilní dotazník

Tak jsem ho konečně taky vyplnila, ale na začátek bych měla říct jednu věc. Neberte to všechno tak vážně… já to tak povětšinou nemyslím 🙂

 

1. Tvá přezdívka: RM – Lucifer´s Angel, Sumík, Zero, ale dost lidí mě zná pod: Blanik. Což vlastně NENÍ moje přezdívka, ale lidi mi tak jen říkají. Příjde mi to úsměvný. Jinak nikdomi říká i Zláti 🙂 taky hezké.
2. Tři nejoblíbenější finské skupiny: Negative, Apocalyptica, Uniklubi a tak bych mohla pokračovat pěkně dlouho, protože poslouchámhodně finských kapel a vybrat 3 je pro mě nemožná a tak jsem napsala 3, které mě napadly jako první.
3. Nejoblíbenější Fin aneb kterého byste chtěli domů?:-) : Tuomas „Gary“ Keskinen a Jonneho když přijde ze svým šatníkem!!! Ale domů bych taky třeba brala Kitu 🙂 je roztomilí. A dále bych brala třeba Lauriho…
4. Ve kterém finském městě byste chtěli bydlet? Takže mam takový svůj trojúhelník, takže začnu od toho, kde bych chtěla nejvíc: a) Turku b) Tampere c) Helsinki
a když ne někde tady, tak někde daleko na severu 🙂 to bych si pak musela koupit zimní boty 🙂
5. Kterou skupinou to všechno začalo…? asi Apocalyptica, ale nejsem si tím jistá, protože dřív jsem se nějak nezajímala od kuť jsou
6. … a kdy? Za mého života
7. Umíš mluvit finsky? Tak něco pár řeknu… nějaké ty sprosté slovíčka taky znám… ale stále nemám na rodilého mluvčí 🙂
8. Se kterým Finem byste chtěli mít dítě a proč? Já děti nechci mít… natož s Finem 🙂
9. Kterému Finovi byste chtěli dělat kadeřnici? Villemu a nebo Jonnovy a nebo nějaký co holduje holé hlavě, třeba někdo z Charon 🙂
10. Který má podle tebe nejlepší styl oblékání? Jonne ( z Negative) Možná že není nej styl oblékání, ale některé jeho hadry žeru.
11. … A který nejhorší? Hm tak to mě nikdo nenapadá. Když se někdo z nich oblíká děsně, tak mi to přijde spíš legrační.
12. Který Fin má nejhezčí postavu? Eicca není k zahození
13. Je nějaký Fin, kterého nemáte rádi nebo je vám hodně nesympatický? Tak to mě též nikdo nenapadá… když někoho nemam ráda a nebo mi vadí, tak se o něj nezajímám.
14. Chlastání s HIM nebo s Negative?? Tak s Negative, ale člověk si musí dát bacha, aby neusnul v jejich blízkosti. Protože by to odskákal. Jinak by mohl zaskočit Ville, ať někdo semnou drží tempo. (jinak mimo odpověď by mě zajímalo kdo vymyslel tuhle otázku, proč zrovna Negative a HIM? HIM možná bych chápala, ale proč k tím nefláknout třeba the Rasmus)
15. Kolik lidí už jste finofilií nakazili? Pár se jich najde a to dokonce i z rodiny, ale počet vám neřeknu.
16. Zdálo se vám někdy o Finsku a Finech? Mimo jiné JO
17. Koho byste chtěli nejvíc vidět naživo? Všechny, ale ne najednou
18. Pouštíš si některou finskou skupinu před spaním? Ale tak někdy taková situace nastane, ale já si zas tak často hudbu před spaním nepouštím. Jen když třeba spím jinde a potřebuji se uklidnit, tak si nějakou hudbu pustím, ale nemusí to být jen finská kapela.
19. Kterou fin. skupinu jsi objevila naposledy a dostala tě? Já pořád něco objevuji…
20. Co se ti vlastně na Finech nejvíc líbí? Všechno to co se mi líbí… já ani nevím co J
21. A co se ti nejvíc líbí na Finsku? Absolutně vše… lidi, jak sou milí, prostředí, příroda…
22. Kolik tetování si podle tebe ještě nechá udělat Ville Valo? 😀 to přece nebudu prozrazovat předem 🙂 můj tip je jen můj
23. Až se dostaneš do Finska, co uděláš jako první? Jistě něco nečekaně čekaného.
24. Už jste potkali nějakého Fina nebo Finku osobně? Jasně.
25. Kterého Fina byste si vzali na pustý ostrov? Gary, Jonne a nebo jeho bratr Villeho, abych se pobavila, Jussiho a ještě bych se jich pár našlo.
26. Kdyby Vám někdo nabídl přeměnu v nějakého Fina na čtrnáct dní, kdo by to byl a proč? Jonneho – je to pěkná holka. Villeho – byla by to prdel 🙂 , ale nedivala bych se do zrcadla.
27. Kterých pět CD od Finů byste zachránili z hořícího domu? Tak já bych je zachraňovala, tak jak by mi přišli pod ruku.
28. Jaký úryvek z textu nejlíp vystihuje vaši osobnost nebo váš názor? Tak to mě nic nenapadá… ale kdybych už něco musela vybrat, tak by to bylo něco od the Rasmus. Chill, Guilty… Silent forces that secretly
29. Tři nejoblíbenější videoklipy: Apocalyptica – I don´t care, the Rasmus – Guilty, Uniklubi – Huomenna (a ještě by se něco našlo)
30. Kdyby mělo Zemi postihnout něco, co by způsobilo její konec a měli byste jen několik minut, které tři písničky byste si ještě pustili? Apocalyptica – I don´t care 3x:-) No teď vážně… asi bych si nic nepustila… blbá otázka
31. Který Fin má nejkrásnější vlasy? Jonne (jsem Jonnofil, ale jako chlapa bych ho asi ani nechtěla)
32. Která písnička vám nejvíc pomůže, když jste smutní? Záleží na okolnosti. Ale dřív mi hodně pomohla a i teď promě moc znamení od HIM – Your Sweet Six Six Six. Vždycky jsem jí zaslechla, když mi bylo nejhůř.
33. Kterou si pouštíte, když jste „happy“ :D? to je různý… přece jen neposlouchám jen finský kapely.
34. Nejlepší finský kytarista (klidně uveď tři nebo víc): asi to bude Generál Sir (dřív pobýval v NGT) ale nikdo to nebyl můj oblíbenec. Ale většinou to jsou všichni jen brnkáči. Jinak třeba ještě Gary, ale to taky není kdoví jaký mistr.
35. Nejoblíbenější bubeníci: Mikko, Aki, Kita atd…
36: Nej basáci: hm že by to pako z Uniklubi 🙂 protože jinak mě nikdo nenapadá, kdo by mě tak bral, ale tobude tou pamětí 🙂
37. Nej klávesisti: Nemam žádného nej
38: A nej zpěváci 😀 : Jonne!!!!!!!!!! Ten je prostě jasnej. Ville Valo má taky pěknýhlas. Lauri Ylönen…naše pištidlo.
39. Byli jste na koncertě některé fin. skupiny? Které/kterých? 5x Negative, 5x Apocalyptica, 2x The Rasmus, 2x HIM, Charon, Lordi, Lovex, Sonata Arctica, The Winyls, Flinch, Sunrise Avenue, Jann Wilde. No jistě ještě nějací byli, ale teď si nevzpomenu a taky si nejsem jistá počtem kolikrát jsem ty kapely viděla… a tím myslím, že jsem je viděla víckrát.
40. Která fin. písnička se ti vůbec nelíbí? Žádnou takovou nemám, když nelíbí, tak neposlouchám.
41. A která fin. skupina je podle tebe nejhorší? Kdo ví…

Zanechat Odpověď

