Svými rolemi si získaly nejen nás, ale i filmy ve kterých hrály

Dlouho jsem přemýšlela jaký udělám tento žebříček. Měla jsem několik nápadů, ale nechtěla jsem dělat nic složitého, ale pak jsem se vrátila k tomu jednomu co mě nejvíc zaujal a do jistý míry je lehce v něčem aktuální.

Tedy na čem bude dnešní žebříček?
Zaměřila jsem se na postavy, které jsme si oblíbily, idkyž nepatřili k těm hlavním a někteří si díky svým výkonům a to už při natáčení získaly všechny , ovládly plátno a tak se vlastně staly hlavními postavami. Ano i tohle se někdy stane. Takže začneme o toho koho jsme si oblíbili, i když jsme ho moc neviděly a nebyla to hlavní postava, až po toho který se ve filmu moc neukázal a přesto si ho získal až k tomu co ukradl celý film pro sebe a tím z něj udělal trhák.

    1.  Johnny Depp jako Capt. Jack Sparrow
    2. Anthony Hopkins jako Dr. Hannibal Lecter
    3. Alan Rickman jako Severus Snape

3. místo
Alan Rickman jako Severus Snape

      Krásné třetí místo získal tento charizmatycký herec ve své úžasné roli Snapa.
    Severuse jsme si už oblíbili v knize, ale díky filmu získal další fanoušky a za to do jisté velký míry určitě může právě Alan Rickman. Protože ať by byl Snape klaďas či záporák, tak si ho oblíbili milióny fanoušků. A není se čemu divit… a jelikož to nebyla hlavní postava jako naše trojka studentů, tak musel být v tomto žebříčku, protože si to zaslouží. Protože i sám Alan díky této roli získal velkou oblibu a nabýtky na lepší role. Což mu přeji, protože ho jako herce, ale i jako Snapeho mam ráda. Navíc Snapa jsem měla už nejraději v knihách, takže jsem moc ráda, že ho hrál Alan a hrál ho tak jak ho hrál. Protože kvůli Severusovi jsem četla knihy a sledovala filmy. A navíc byl to jediný člověk, kterému J.K. Rowling řekla jak to s jeho postavou dopadne.

2. místo
Anthony Hopkins jako Dr. Hannibal Lecter
Ve filmu mlčení jehňátek na plátně nebyl cca ani celých 14 minut, ale přesto si získal milióny fanoušků a i film. Nebyl tak jako postava číslo jedna, ale většina lidí se na film mlčení jehňátek koukaly kvůli němu a proto i v dalších dílech měl takovou oblibu.
Nikdo to nečekal a nečekal to ani Anthony Hopkins sám.
Ale není se čemu divit, že si získal takovou oblibu, protože Hopkins předvedl skvělý výkon a vždy když se objevil na plátně, tak si ho celé získal pro sebe. A to třeba jen díky pár hereckým kreacím a tomu jakou dal celou atmosféru kolem jeho postavy. Sečteno a podtrženo si získal úžasné druhé místo, které je pro něj jak stvořené.

1. místo 
Johnny Depp jako Capt. Jack Sparrow
Jack Sparrow na začátku neměl být hlavní postavou, ale už při natáčení si všechny získal, takže mu byla připsáno pár obrazů a jeho upevnění v hlavní postavě potvrdily samotní diváci.
Takže Johnny Depp svým skvělým výkonem stvárnil výstředního piráta a získal si milióny fanoušků a díky jemu a jeho postavě bylo natočeno několik dílů Pirátu z Karibiku.
My si teď nedokážeme nikoho jiného v jeho roli představit. A proto všechno si získal tohle skvělé super první místě, které si dozajista zaslouží.

Doufám, že se vám dnešní žebříček líbil a budu moc ráda, když tu zanecháte nějaký koment a budete hlasovat v anketě.

 

Comments

  1. Pro mě určitě Depp! 🙂

  2. Snape je jednoznačná jednička ! 🙂 Uf.. Alan mu dělal čest v každém z filmů.. Od Rowlingové to byla jedna z nejpromyšlenějších postav v celé stínohře 🙂
    BTW: možná má být v nadpise “ i filmy ve kterých hrály“ 🙂

  3. krásně napsané,jinak mám nejradši Jonnyho Deppa 🙂

  4. Ty tvoje žebříčky mám ráda 🙂

  5. Hannibala jsem jako jediného z této plejády neviděla. I když teď mám docela chuť si to pustit. Už jenom kvůli tomuto žebříčku 😀

Zanechat Odpověď

