Každý si dokáže vytvořit blog na měsíc, ale zkuste u něj pár let vydržet.

Tvořit blog dlouhodobě je těžké a to hlavně, když chcete udržet jeho kvalitu a v mém případě každý den přidat aspoň jeden příspěvek.

Písek 27.6. 2011 večerAno na začátku vás blog baví a máte co dávat, ale jak jde čas. u mě leta, tak je to těžší a těžší. Někdy prostě vím co na stránky dát a mam toho vážně hodně a někdy prostě nevím, ale ještě horší je, že když bych ráda něco přidala na blog, ale nevím co, či nemam co. Tak pak přemýšlím, brouzdám, píší, ale většinou nic nepřidám, protože nic za to nestojí.

Většina lidi co píší blog už delší dobu tenhle problém znají. Prostě neví co dál.

A pak přijde návštěvnost. Každý návštěvnost nějak řeší a to i já. Naštěstí jí nepotřebuji mít kvanta, ale jsou tací co jí chtějí mít mnoho, ale přitom to nejsou trvalý návštěvníci, které by blog opravdu zajímal. A nebo je sám autor ignoruje, ale hlavně, že má velké číslo návštěvnosti.

Ale je tu i jiná strana. Dost lidí co píše chtějí nějakou odezvu. Mají sice pár trvalých návštěvníků, ale nemají žádnou odezvu a tak se co dát na blog stává těžší a těžší.

Já upřímně mam ráda odezvu. Nemusí být nějak velká, ale prostě třeba několika měsíční ticho od návštěvníku není moc povzbuzující. Ale rozhodně nepatřím k těm co chtějí za každou cenu nějaký komentář, protože je to zbytečné. Ale každý jsme jiný.

Když jsem měla svůj blog na sblog.cz, kde ho stále ještě mám a je funkční, ale jelikož mi stránka z neznámého důvodu blbne jako sblog.cz, tak jsem se přesídlila sem, takže je to ten samí blog, ale jiná doména a adresa. Přece jen admini na sblog.cz mi už taky lezly na nervy a říkat mi co mam na svůj blod dávat či ne, mě už lezlo vážně krkem.
Ale to jsem psát nechtěla. (Jen bych chtěla dodat, že mam ráda tvoření blogu na sblog.cz a svůj blog, tak budu držet.)
Chtěla jsem napsat, že v té době jsem měla na blogu velkou návštěvnost a tím myslím tisíce návštěvníků denně a to na tu dobu bylo dost. Lidi můj blog zajímal adt. Dnes už tomu tak není a já ani nechci, aby tomu tak bylo. Můj blog/stránky za ty léta prošel mnoha změnami a já teď rozhodně netvořím stránku pro statisíce.
Tvořím je pro pár lidi cí mají stejný zájem jako a já a nebo se jim prostě líbí co tvořím. A taky pro sebe. Chci se někde vyjádřit, ukázat svojí tvorbu, psát své názory a prostě se prezentovat a přitom ukazovat věci co se mi právě líbí atd.

Vrátím se ještě k tomu, když nevíte co na blog a nebo vás danou dobu už nebaví.
Máte několik možností jak to řešit. Buď krizi překonat a snažit se stále přidávat, protože když vás něco chvíli nebaví, tak to prostě nemůžete hned odkopnout, ale musíte vytrvat, protože jen tak to většinou má smysl.
Nebo si člověk může dát pauzu, ale pak už záleží jen na tom jak dlouhá pauza je.
Nemam moc ráda lidi co dělají blog třeba měsíc. Jsou do něj celý pryč a pak se na něj vykašlou, že je prostě nebaví. Je to nefér ke čtenářům a je to zbytečná práce. Pokud chcete skončit z blogem, tak skončete, ale řekněte si proč sním skutečně končím. Proč mě už nebaví. Protože to jistě má nějaký důvod, který by rádi čtenáři slyšeli než jen nějakou aroganci, protože se prostě může stát, že vás už nebaví, nemáte na něj tolik času a podobně, ale věřte, že pořád se vytrvat a nebo začít psát o něčem jiném a na konci všeho se můžete zase vrátit a začít tvořit stránky jinak s novou energii.
Zastávám názor, že pokud chcete vytvořit kvalitní blog a nepatřit k těm přelétavým co nic pořádného nevytvoří, tak je to boj, ale měly by jste do něj jít. Protože i blog může být kvalitní a pěkný a to díky těm co u něj dokážou vydržet déle než měsíc.

Člověk si musí uvědomit skutečnou pravdu, pokud jí chce dosáhnout.

Zanechat Odpověď

