Jak nejdéle jsem byla bez spánku… (61 téma WP)

61 téma WP

Je to už dlouho co jsem psala něco ne téma, které mi přišlo od WordPress.com , ale pravda je taková, že jsem neměla nějak náladu to procházet a tak jsem si řekla, že lepší než psát 3 věty na něco co pořádně nevím co říct, tak si dám pauzu.

Před pár dny jsem mrkla tedy co tu máme za témata a jelikož je beru popořadě, tak jsem teprve u 61. Přesněji téma před tím jsem přeskočila, protože nebylo k tomu co říct a pak přišlo tohle téma, které mi akorát padlo do noty.

Na začátek vám řeknu. že nejdýl jsem byla bez spánku přes 4 dny. Jinak toho po většinou moc nenaspím a dokonce jsem měla období, kdy jsem si zapomněla jít lehnout a nebo jsem spala max 3 hod. Víc to prostě nešlo. Dnes už to tak časté není.

Jako druhou věc bych chtěla říct, že spánek mam vlastně ráda.

Ale naposled, kdy jsem vůbec nepsala bylo na začátku Rock for People a pak na Masters of Rock, kde jsem byla přes 40 hodin vzhůru. (Na RFP jsme s kámoškou nechtěně „trhaly rekord“) A k tomu jsem ještě před tím nespala ani 3 hod na tyto nespavé dny. Inu někdy to tak prostě vyjde.

A jak jste na tom vy ze spánkem?

Snění je základ rozumného myšlení.

Zanechat Odpověď

