Jak to bude dál s touto stránkou

Na začátek bych chtěla poděkovat všem návštěvníkům za jejich přízeň. Jsem ráda, že mi tu necháváte komentáře, píšete vzkazy a hlasujete v anketa.

Chtěla bych dále upozornit, že tento měsíc přibyla pár nových spřátelených blogů a mam z toho radost, protože jsem našla pár pěkných blogu, který by se mohly líbit i vám. Na některých toho najdete víc a na některých míň, protože teprve začínají, ale i těm by se měla dát šance, protože, když je to baví a chtějí to dělat tak to je hlavní.

Teď už však k mým stránkám. Jak jste si všimly, tak žebříček přidávám jednou týdne. Přemýšlela jsem, že bych ho dávala jednou za 14 dní, ale to je jistě pro vás dlouhá doba, protože když to vezmu, tak že když jdu na nějaký svůj oblíbený blog a na danou věc čekám víc jak týden, tak je to dlouho. Proto se chci snažit přidávat každý týden a to ve středu jeden žebříček a jen výjimečně, když nebudu stíhat, tak až za 14 dní.

Písek 27.6. 2011 večerTaky se snažím přidávat víc mojí tvorby jako, takže doufám, že se vám nebude bude líbit a budou to příspěvky co vás budou zajímat.

Popis filmů a moje názory na ně nechám až na září, protože teď na to nemam tolik náladu. sice dost chodím do kina, ale napsat aspoň něco krátkého co by mělo hlavu a patu mi moc nejde, tedy přesněji se mi do toho nechce. Už mě nebaví pořád hodnotit filmu a kritizovat. Chci se bavit a že to není vše jak má být… vždyť je to jedno.

Máme tu tedy konec měsíce a já ho završila takovým lehkým článkem o blogu. Na závěr chci ještě dodat, že bych vám jsem ráda dala viděla z koncertů co jsem natočila, ale nejsou mi pořádně nahrát na Youtube a nevím čím to je. Ať zkouším jiné připojení, comp a formát atd, tak to jde pomalu. Takže bude problém u nich. Takže uvidím časem jak to půjde a dala bych je sem zpětně.

Vše nemůže být dokonalé.

Zanechat Odpověď

