Kdo je sexy Kanaďan

V tomto žebříčku se podíváme na zoubek třem chlápkům z Kanady a řekneme si kdo je z nich nejvíc sexy. Doufám, že vám aspoň jeden padne do oka a nakonec objevíte kapelu co by se vám mohla líbit.

Aneb jak jste si jistě všimly jedná se o další žebříček, kde se hlavně zabývám vzhledem. Pravda je taková, že se takovéhle žebříčky vytvářejí nejsnadněji. Ale taky jsou podle mě zajímavější než ostatní, protože idkyž dotyčný neznáte, tak se máte aspoň čím pokochat, ale dost keců okolo a vrhneme se na ty tři, které si na paškál bereme tentokrát.

    1. Adam Gontier (Three Days Grace)
    2. Benjamin Kowalewicz (Billy Talent)
    3. Neil Sanderson (Three Days Grace)

3. místo
Neil Sanderson
kapela: Three Days Grace
narozen: 17 Prosinec 1978, Peterborough, Ontario, Canada
Je to kus sexy chlapa, který to ještě skvěle umí na bubny. O hudbě přemýšlí a snaží se jí tvořit nějak zajímavě. Není to jen blbí bubeník, jak si dost často lidi dělají legraci z bubeníků. Jistě si zaslouží být v tomto žebříčku a udržel se na pěkném třetím místě.

2. místo
Benjamin Kowalewicz
kapela: Billy Talent
narozen: 16 Prosinec 1975, Montreal, Qubeck, Canada
Určitě nebude pro každého sexy, protože na první pohled to není hezoun, ale tenhle chlap ze spoustou energie má něco do sebe a jisté „okouzlení“ se mu upřít nedá. A i když to není super zpěvák, tak za to na živo vydá ze sebe tolik energie, že si jejich koncert člověk užije.

1. Místo
Adam Gontier
kapela: Three Days Grace
narozen: 21 Květen 1978, Peterborough, Canada
výška: 188 cm
rodné jméno: Adam Wade Gontier
U mě prostě číslo jedna. Ano asi ho každý nenazve krasavcem na první pohled, ale on má prostě dokonale charizma a k tomu je to skvělý hudebním v senzační kapele. Ano teď vidíte jak si uživím textu plného chvály, ale pravda je, že prostě Three Days Grace poslouchám už pekelně dlouho a jejich hudba mi přirostla k srdci a jelikož je Adam fešák, tak jsem si ho do tohoto žebříčku musela hodit.

 
Máme tu konec článku. Vím, že se může na první pohled zdát, že takový jednotvárný, protože jsem tam dala dva lidi ze stejné kapely, ale oba dva jsou kus, oba dva jsou dobří hudebníci a nečekaně mam oba dva ráda, tak jsem je sem prostě musela dát a vyhnula jsem se tak rozhodování kdo z nich vyhraje. Přece jen si někdy mohu udělat radost.
Ale dououfám, že se vám i přesto žebříček líbil. Budu ráda, když napíšete komentář a budete hlasovat v anketě, kterou najdete níže.

Comments

  1. Three Days Grace má užasný písničky 🙂 Moje nejoblíbenější – Time of Dying je taky od nich 🙂

  2. nejhezčí ta poslední fotka 🙂 Jinak už jsem to upravila…už tam mám archiv 🙂

  3. Ani jednoho neznám, přiznám se… ale Adam je opravdu fešák! 😉

  4. Ejký.. says:

    nejhezčí je stejně BENJAMIN!!! *muck*

Zanechat Odpověď

