A máme tu další zprávu… aneb kde jsem a kde ne.

Poslední dobou nejsem moc doma, takže nemam čas sem dávat dlouhé příspěvky, ale to se zlepší. Chtěla bych vám sem napsat pár příspěvků z akcí, kde jsem byla, ale jelikož jak jsem psala výše není čas a ani chuť, tak dřív jak příští týden to nebude.

Další věc je, že bych ráda poděkovala těm co tu nechaly koment, ale hlavně chci poděkovat těm co mi píší zprávy, tedy pokud to není jen reklama na jejich blog.
Chtěla bych vás poprosit, pokud jsem zajdete a něco vás tu zaujme a to třeba jen fotka nějakého herce, tak nechte komentář ať tu můžeme diskutovat. A nebo klidně i tu zprávu Ráda si jí přečtu a ráda i odpovím, pokud zadáte svůj mejl, abych měla kam napsat.

Můžete třeba napsat co by jste tu rádi našly a třeba se tu i vyplní.

Poslední dobou se mi zdá, že blog píší hlavně pro sebe a to mi celkem nevadí, ale dlouhodobě nevydržím tyto stránky tvořit jen za účelem sebe, protože to tvořím i pro ty co baví sem chodit. Vím že vás je málo, protože v dnešní době už takové stránky nefrčí a nemyslím si, že bych zrovna já mohla mít velkou návštěvnost, ale to mi celkem neva. Nepřesunu se na blog.cz, kde by mohla být vyšší.
Možná, že mě však někteří z vás na blog.cz našly a nebo se na tyto stránky dostaly z blog.cz. Ano jsem tam sice zaregistrovaná a dávám tam příspěvky, ale jen kvůli reklamě na tyto stránky. Takže tam z 99% nepíší celé články a jen ukázky z jejich odkazem sem. A proto na těchto stránkách nenajdete reklamu na můj blog na blog.cz

Je hezké snít, ale někdy je lepší své sni převést do reality.

 

Zanechat Odpověď

