Moje stránky, moje tvorba a moje myšlenky :-)

Na to, že stále na tyto stránky nebudu mít čas, jsem po chvilce tvoření příspěvků minulý víkend došla k názoru, že bych chtěla zvednout příspěvky na tomto blogu. Ano nebude to sice nic velkolepého, ale povětšinou to aspoň něco lehce pořádného bude. Uvidíme jak dlouho mi to vydrží. Přesněji jak dlouho mi vydrží nápady a najdu si aspoň nějaký čas. Ano každý den nebude silný, ale slabších dnů bude méně a snad i méně než méně.

Ráda bych jsem dávala víc fotek. Mám pár fotek z Písku, které jsem postupně dám, takže vypadá to, že červenec bude ve znamení vzpomínek na Písek.

A jak je to teď se mnou? Moc času nemám, protože je plno festů na které bych ráda a navíc se konečně vrhnu na předělávání pokoje. Mam to už nějak vymyšlené. Jen jsem zvědavá jak budu tapetovat. Přece jen je to hooodně velké místnost s vysokými stropy. 😀 Ale necháme se překvapit.

Ještě jedna věc na závěr, protože mam víc času na jiné věci než je škola, tak zas kreslím, maluji a tak vás sem později něco hodím. Začnu dobnostma co už mam nějaký čas a pak přijde na řadu něco nového.

Někdy přijdou těžké okamžiky ze kterých člověk nevidí cestu, ale o to jsou silnější časy, kdy člověk je na vrcholu.

Zanechat Odpověď

