Hokej a the Vampire Diaries

Když se něco kazí, tak se to musí zkazit pořádně. Ale rozhodně se o to tady nebudu rozepisovat. Počká si až to bude v pohodě. Tedy jestli to teda bude v pohodě, ale to se uvidí až ke konci června.

A teď na jinou notu. Včerejší hokej byl pěkný. Inu vyhrály jsme. Ale co mě štve je nevraživost slováku a čechů. Hned se najdou skupinky, která navzájem na sebe nadávají. Osobně znám dost slováku a mam mezi nima dobrý přátele.
A když jsme u té nevraživosti, tak většinou jsem to zažila ze strany slováku, kteří na čechy jen nadávají a tvrdí jak na ně češí taky nadávají, ale já spíš narážím jen na slováky si pořád stěžují, nadávají atd a ne na čechy. Myslím si, že názor na čechy od slováku a opačně záleží na tom jestli má nějaké přátele mezi slováky i čechy a nebo koho vlastně zná. Ale tohle tady vždy bylo a bude a já to nezměněním.

Včera jsem zhlédla the Vampire Diaries S02E21. Nebudu tady ten dýl nějak kritizovat či soudit. Má své chyby, ale i klady a chápu proč co tam udělali. Přece jen to není seriál dlouhodobé kvality a tak se dostávají do jasné fáze toho, že to prostě není vončo.
Já se tu však hlavně chci zmínit o jedné věci. Takže spojler.
Asi patřím k těm málo lidem, kterým bude vadit, že John Gilbert zemřel. Já jsem si ho prostě oblíbila. Sice mi bylo jasné, že to s ním nejspíš dobře neskončí. Dost lid píše, že on někomu nebude chybět, ale mě ano. Ano hned jak přišel, tak nepatřil k postavám, které by si člověk oblíbil, ale časem sem si ho oblíbila.

A to je pro dnešek konec. Chtěla bych se zas pustit do žebříčku a ve středu sem nějaký dát, ale ještě to není jisté.

Time is an abyss. Profound as a thousand nights… Centuries come and go… To be unable to grow old is terrible.

Death is not the worst… There are things more horrible than death. Can you imagine… Enduring centuries… experiencing each day with the same futile things.

Zanechat Odpověď

