Budeme milování

Od pondělí mam velikonoční prázdniny, ale že bych měla volno se říct nedá. Mam práce až nad hlavu a nic nestíhám, ale tak je to vždycky.
Chtěla jsem na blog přidat zas nějaký delší článek, ale nějak mě přešla psavá a nemám vhodné téma.

Tento článek na začátku měl být vlastně o něčem jiným, ale několikrát jsem ho přepsala. Pak jsem taky vymyslela pár věcí o kterých bych mohla napsat, ale když to hned nenapíší a pak nezveřejním, tak se to povětšinou na stránky nedostane. Někdy je to škoda, ale někdy zase ně.

Ono je totiž docela těžký vymyslet zajímavé téma a pak ho nějak čtivě zpracovat. Někdy se to člověku podaří a někdy ne. i když já to vlastně ani moc neřeším, protože si do jisté míry píšu jen pro sebe a ráda sděluji názor okolí a uvědomuji si, že někdy je to zmatené, nudné a nebo téma není pro širší veřejnost, ale já už dávno nepíší blog pro tisíce návštěvníků a moc dobře si uvědomuji, že velké návštěvnosti tady nedosáhnu.
A jestli blog propaguji? Ano, ale že by to byla nějaká dlouhodobá činnost a nějak promyšlené to ne. Jen prostě dávám nevědomí širšímu okolí, že můj blog existuje. Ale to jen proto, že si ze dřívějška pamatuji lidi co je zajímalo co píši, ale že to že se dostaly na můj blog byla náhoda a že jim bylo líto, že se sem nedostaly dřív.
Jinak já návštěvnost neřeším. Jsem za ní rada a i za komentáře a zprávy, to mě potěší. Navíc člověk to přece jen dělá i pro věřenost, když to dává na net.

Ale to jsem odbočila od tématu, který vlastně ani ještě nebylo dáno. Inu je tolik věcí co by šly napsat, ale nic není extra super téma a já jsem taky unavená a nemam sílu psát víc. Takže pro dnešek končím.

Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics German, the lovers Italian and it’s all organised by the Swiss.

 

Hell is where the chefs are British, the mechanics French, the lover’s Swiss, the police German and it’s all organised by the Italians.

 

Zanechat Odpověď

