Kdo vás v posledních žebříčkách zaujal

Rozhodla jsem se udělat žebříček složený z lidí, kteří vás nejvíce v posledních žebříčkách zaujaly. Protože dost lidí na ně reagovalo. Nebudu brát v potaz lidi ze starých žebříčků. To možná příště.

Hlavní body podle kterého jsem vybrala lidi do žebříčku bylo to, že vás nějak zaujaly a projevili jste o ně větší zájem než jindy. Následně jsem je seřadila podle toho jak až moc jste o ně zájem projevili. Šlo o to jestli jste napsali k žebříčku komentář mířený na ně. Sále jestli jste na ně reagovaly na mém soukromém facebooku a nebo na facebooku stránky. Také jsem brala vaše ohlasy ve správách a taky jsem se podívala na hlasy v anketě. A nakonec jsem brala v potaz kvůli komu jste na blog přišly a kdo z nich nejvíc zvýšil návštěvnost. A u koho mě zájem nejvíc překvapil. Takže to by jsme měli ve skratce jak jsem žebříček vytvořila. Drobných detailů vás nebudu zatěžovat a vrhneme se hned na žebříček.

  1. Ed Westwick
  2. Dylan Moran
  3. Jeremy Clarkson

3. místo
Ed Westwick
Narozen: 27. Červen 1987, Stevenage, Hertfordshire, England, UK
Výška: 173 cm

Krásné třetí místo získal tento sexy angličan. Na blogu si ho všímáte už delší dobu a dost lidí ho označilo za svého favorita a dost z vás mělo radost, že ho našly žebříčkách. Neměl takový ohlas v návštěvnosti jako předchozí dva, ale rozhodně si zaslouží tu být. A jistě to udělá radost stálým návštěvníkům co ho mají rádi.

2. místo
Dylan Moran
narozen: 3. Listopad 1971, Navan, Co. Meath, Ireland
výška: 180 cm

Osobně jsem nečekala, že by tento Ir měl takový ohlas a tak mě mile překvapilo, že jste byli rádi, že jsem ho do žebříčků umístila a dost lidí kvůli němu na mé stránky přišlo.
Proto rozhodně patří do tohoto výběrového žebříčku a druhé místo si určitě zaslouží.

1. místo
Jeremy Clarkson
narozen: 11. Duben 1960, Doncaster, South Yorkshire, England, UK
výška: 196 cm

Jeremy Clarkson… kapitola sama pro sebe…
Ale jako i jinde, tak i u nás se drží na prvním místě.
V anketě jste hlasovaly pro něj, na facebooku jste projevili kladný názor na jeho osobu a kvůli němu jste na tento blog zavítaly nejvíc.
A tak opět získal první místo, které je zasloužené.

 

Do jakých žebříčků jsem je v poslední době umístila:

  1. Jeremy Clarkson:
    Koho máte poslouchat… – 1. místo
  2. Dylan Moran:
    Koho máte poslouchat… – 2. místo
    Hledá se Ir číslo jedna – 3. místo
  3. Ed Westwick:
    Kdo je sexy angličan I. – 3. místo
    Jsou mladí, jsou populární a jsou sexy. – 2. místo
    Drsný a ještě drsnější – 3. místo

Legrační je, že jak Ed Westwick tak Dylan Moran se ve dvou žebříčkách umístily na třetím místě a nakonec skočily v tomhle výběrovém žebříčku, kde by člověk povětšinou čekal jen první místa. Taky se oba dva v jiných žebříčkách umístily na druhém místě. A pro zajímavost Ed Westwick se na mém blogu umístil v prvním žebříčku, který jsem vytvořila a na blog umístila. Skončil tehdy na třetím místě. Tento žebříček neberu však tolik v potaz, protože byl zveřejněn už dávno a to 28. Listopadu 2010.
Všimnout si také můžete toho, že není podstatné kdo se kolikrát v různých žebříčkách objevil. Jelikož Jeremy byl v žebříčku je jednou a pak se to postupně u dalších aktérů žebříčku navyšuje.

 

 

 Jsme na konci. Doufám, že se vám dnešní žebříček líbil. Budu ráda když budete hlasovat v anketách, které najdete níže. Jsou to ankety, kde se výše tři zmíněné osoby umístily.

Zanechat Odpověď

