Máme tu pátek

Jeremy Clarkson and Richard Hammond (Top Gear)

Máme tu pátek. Pro někoho to znamená konec školy a dva dny volna. Pro někoho to je jen pátek. O víkendu bych ráda něco podnikla, ale nemam peníze. Chtělo by to nějakého sponzora. Ale ten ne a ne se nalez.
Někdo může namítnou, že bych si měla najít práci. Ale pokud člověk ještě studuje a nerad se někam uvazuje, tak se práce hledá těžko, protože jí moc není. Já stále něco hledám a chtěla bych teď začít psát pro magazín. Blíže nepíší jaký, ale nebude to daleko od aut, ale kdo ví.
Pořád totiž uvažuji, že bych jela do zahraničí…
… navíc zas se ozývá fobie z toho kolik mi je a tak začínám zas blbnout… Až budu ve středním věku… to bude děs… To budu asi v krizi každých pět minut.

Ale stop už. Jelikož mým koníčkem, jestli se to tak dá nazvat je se někam posouvat, tak jsem se rozhodla na sobě zas zapracovat a někam to dotáhnout. Takže se to tu projeví na článcích. Ale jelikož jsem přece jen sentimentální děvče, tak rubriku moje myšlenky budu vést stále stejně, protože takhle jí vedu už přes šest let. Ano není stejná jako před šesti lety, ale ta tvrdá dřeň, která je hluboko v ní je pořád stejná a jen se na ní přibalují další a další vrstvy.
Ale na čem se to projeví a vždycky projevovalo je počet článků. je lepší jích dávat hodně a nebo sem tam nějaký kvalitní? Každý spíš řeknou druhou možnost, ale podle mě to není tak jednoznačné. Já budu psát, když budu mít co psát a nebo se mi bude prostě jen chtít. Stále bych chtěla každý den něco na blogu uveřejnit, proto se taky zúčastňuji akce, každý den příspěvek. takže si buďte jistí, že tu každý den na vás bude něco čekat. Nebude to sice každý den poklad, ale tak prostě někdy je.

A jak tam píši… zjišťuji, že se lehce dostávám do své formy. Asi už nebudu psát tak strohé věci, tedy aspoň prozatím, ale napíši aspoň tři věty a ne jen dvě a jestli budou stát za to? Kdo ví, ale je to přece jen jedno, protože si myslím, že svět blogů stejně za moc nestojí.

 

a moudro nakonec

Je lepší žít krátce a pořádně a nebo jen přežívat, ale za to dlouho?

Zanechat Odpověď

