Kdo je sexy angličan I.

Pro dnešek jsem se rozhodla mrknou po sexy angličanech a rozhodla jsem se je vybrat ze všech možných stran. Doufám, že se vám budou líbit a jsem ráda, když píšete své názory ohledně výběru.
Jinak na začátek bych chtěla říct, že jsem nevybírala přímo super sexy chlapy, ale vybrala jsem ty co jsou právě kvůli vzhledu oblíbení i když si člověk řekne, proč je berou za tak super sexy, když jsou jen sexy a navíc podle mě a jiných mají rozhodně i jiné ctnosti.
Hlavní bod, podle kterého jsem seřadila složitě vybrané chlapy podle různých bodů je, že jsem se zaměřila na to co dokázaly, kam to až dotáhly a co vlastně udělali. A taky jsem se zaměřila jak dlouho danou svojí činnost dělají.
Ale dost keců okolo a jdeme na žebříček.

  1. Dave Gahan
  2. Richard Hammond
  3. Ed Westwick

3. místo
Ed Westwick
Narozen: 27. Červen 1987, Stevenage, Hertfordshire, England, UK
Výška: 173 cm
Třetí místo jsem nechala na mladého, talentovaného herce, který krom talentu je i sexy. Ne sice super sexy, protože dost lidí a to jak fanoušku tak mě si někdy myslí, že vypadá na některých fotkách až slizce. Ano balancuje na hranici „slizkosti“ a „krásy“. Ale to je přece jen trochu silně řečeno.
Musím říct, že na tohle místo mě napadlo i pár jiných angličanů, ale pak jsem si řekla, že sem musím dát zástupce, který je opravdu mladý, pro mnoho dívek sexy a je herec. Ať naše škála je různorodá.
Navíc tím udělám jistě mnohem lidem radost a na druhou stranu aspoň jednoho člověka z článku budou znát. Takže je to prostě zástupce vhodný na třetí místo.

2. místo
Richard Hammond
narozen: 19. Prosinec 1969, Solihull, West Midlands, England, UK
výška: 170 cm
Úžasný moderátor a to nejen skvělého motorystyckého pořadu Top Gear. Můžete ho totiž znát i z jiných a to třeba z Blast Lab, a nebo například u nás vysílaného Brainiac: Science Abuse (Brainiac: Šílená věda).
Však velkou oblibu získal, když vystoupil ze světa rádií do světa televize a v konkurzu získal místo v pořadu Top Gear, který ho donesl ke slávě a on se svými kolegy donesl jej.
Osobně jsem si tohoto chlápka oblíbila nejen díky jeho humoru a stylu moderování, ale taky díky jeho vkusu na auta, kde by jsme si mohly podat ruce a taky díky jeho výšce. Lidi co nejsou o tolik větší jak já mam raději a to víc mezi chlapy, kde jich není tolik.
I když je to šikovný moderátor, novinář a někdo by ho z těžkou rukou nazval i spisovatelem, ano napsal pár knih pro děti. Tak náš svět je do jistý míry povrchní, tak se tedy i my podíváme na jeho vzhled. Ano není super sexy, ale on je přesně ten případ, že nevypadá špatně a toho si všimlo hodně žen a dívek a u nich se stal povětšinou dost oblíbený díky vzhledu. A v mnoha anketách ve světě patří mezi ty nejvíc sexy muže. Osobně za sebe musím říct, že ošklivý není a docela se mi líbí. Není to sice topení, ale jak se tak často a radostně požívá: Dala bych si říct. 😀 Ha a teď jsem použila i já coooool větu.

1. místo
Dave Gahan
narozen: 9. květen 1962, Epping, England, UK
výška: 180 cm.
Zpěvák skupiny Depeche Mode, který má úžasný hlas, ale i osobnost, která jeho samotného skoro přivedla do „Pekla“. Jak by někdo jiný řekl: „Drogy a chlast jsou svině.“
Dave je sexy spěvák z charizmatem, to se mu musí nechat. Ale krom toho, že je člen kapely Depeche Mode, kde si teď podílí i na tvorbě, tak vydává i svoje sólové desky, které rozhodně stojí za to. A i když je to jeho solo projekt, tak v tom DM cítíte, ale to se přece není čemu divit.
Dave krom toho všeho je i sexy, jak jsem psala o pár řádek výše. A s kámoškou ho považujeme za takový kus, že podle něj vznikla i míry na hodnocení vzhledu chlapů, která nese název topení. Ano řadíme chlapy podle toho kdo je více „žhaví“ ale to je jen taková recese pro naše pobavení. Kterou klidně můžete používat i vy pokud je pro vás Dave, pořádné topení a to on je.
A jak už pár lidi řeklo předemnou a jak jsem už v jednou žebříčku napsala: Nejedna žena či muž a to nemusí být gey, by chtěly být stojanem na jeho mikrofón.
Ty co ho znají, tak musí chápat proč sem do tohoto žebříčku patří a že zde musí sklidit první místo (zase).

Jejich plusem, ale i mínusem je, že jsou angličané. jejich kladem, ale i záporem je sláva, díky které přecejenom nebudou stát nohama úplně na zemi. Ale co… mě to neva. Být na jejich míst, tak se nebudu chovat o moc víc jinak. Přecejen to někam dotáhly a to se počítá a navíc je malá pravděpodobnost, že bych se s nimi setkala na víc jak pět minut. A na jednu stranu mě to zas tolik netrápí. Inu nikdy jsem na tohle nebyla dokonale šílená, i když fotky se slavnýma co mam mluví o něčem jiném, ale nic není tak jak se zdá a to platí i pro ně. A s touto bombou na konec je čas skočit. Dobrou noc. 😀

 

 

 

 

 

 

Comments

  1. Tak že miluju Eda už sem psala, takže je to z těchto pro mě jednička.. a Richard je v Top Gear dobrej 😀 je s ním prča 😀 ale jako sexy chlápka ho moc neberu.. a Dave mi moc neříká, Depeche zase moc neposlouchám a nijak extra mě nepřitahuje.. 🙂

  2. Poslední 2 znám. I když by můj žebříček vypadal nejsíš úplně jinak, nejsou zase úplně k zahození. Toho prvního jsem asi nikdy neviděla. Asi to bude mým výběrem muziky. Přece jenom Muse mám ve sluchátkách častěji 🙂

  3. animemangafan says:

    Páni tak pekne zostavené.. práve ked som toto prezerala stála u mňa staršia sestra ktorá Depeche mode miluje 🙂 :).. Takk keď vydela tú fotku moje úšné bubienky trpely 😀 😀

Zanechat Odpověď

