Jak pokračuje nákup mého auta.

Jelikož jsem si před časem řekla, že už si vážně musím koupit auto. Tak moje prohledávání inzerátů aut na netu už není jen na prázdno.
Po zhodnocení mých financi jsem si v klidu ujasnila, že auto které bych chtěla mít nemohu. Inu to už vím pár let. Musela jsem vyškrtnou o veterány, takže Mustang musí počkat. A ostatní „Muscle Car“ musí počkat taky.
Po různých šílenostech, které mě napadly za auta jako například Alfa Romeo, kterou bych pořád chtěla, takže bych se jí měla na inzerátech vyhnout, protože přece jen i když bych se ráda hrabala v motoru, tak taky bych ráda ujela víc jak pět metrů.
Ale já jsem se nedala a hledala jsem dál a už jsem se zalekla, že si koupím Fiata a neujedu ani těch pět metrů. Inu zdraví rozum zvítězil a vrhla jsem se na Mercedes. Od mala jsem chtěla kabriolet a odklápěcí světla, takže jsem si řekla, že si koupím kabriolet, ale protože je to praktičtější, tak chci skládací pevnou středu. Ale jak tak bádám, tak se rozhoduji jestli si nekoupit přece jen S Class. Však budu pátrat a koupím to co bude lepší.
Dost uvažuji o tom, že bych si to auto koupila v Německu a nakonec to tak asi i dopadne. Přece jen chci mít nějakou jistotu v tom co kupuji a u nás se dost objevují kabriolety z Itálie a i když se zabývám dost funkčností, tak nemusím mít auto zevnitř zdevostavaný. Známe přece Italy.

A to by pro dnešek mohlo stačit. O dalším nákupu svého auta vás budu informovat časem.

Každý má nějakou věc, kterou by chtěl a tou mou věcí je Mustang Shelby gt500 1967.

Comments

  1. Já mám řidičák asi od podzimu, takže já teď mám za cíl naučit se pořádně řídit. A pokud jde o auto – dřív než dojde na všechny moje nereláné sny o značkách, které začínají prodávat od milionu, chtěla bych si koupit brouka. Každý den chodím do školy kolem jednoho černýho a potom ještě jednoho z poslední série v autobazaru. A moc ho CHCI! 😀

    • Tak já už mam řidičák nějaký ten pátek, ale od té doby jsem neměla v čem pořádně jezdit, takže si to chci obnovit své schopnosti za volantem a pak už konečně nějaké auto. 🙂 Tak já bych měla taky pár auto přes milion, ale kdo ví jestli na ně někdy budu mít, ale můžu aspoň doufat. 🙂 Já brouky moc nemusím. Ne že by to byli nějak ošklivá auta, ale pro mě to není. 🙂

  2. Kabriolet! Ano, to je věcička 😉 Přeji ti, ať si nakonec stejně jednou koupíš toho vysněného Mustanga 😉

Zanechat Odpověď

