10 věcí bez kterých mohu žít

…aneb co nesnáším

1)
Fronty
Nenarodila jsem se proto, abych stála frontu.
Fronty prostě nesnáším. Čekat na něco v řadě není pro mě.

2)
Ciglisti
Na začátek bych řekla, že ráda jezdím na kole, když jsem byla malá, tak jsem se dost často projížděla po lese a to většinou sama. Byl tam dokonalý klid, nikdy ani živáčka a hlavně mě to bavilo. Pak jsme to s přáteli využívali jednoduše jako dopravní prostředek, když jsme chtěli někam jet. Nebo jsem si sama někam vyrazila, třeba do cukrárny a nebo něco koupit. Takže teď je vám jasné, že jízdu na kole mam ráda a jako proti takévmu kolu nic nemám.
Ale nemam ráda ciglisty. V Lese jich je jako máku a jezdí si po těch svých stezkách v hrůzných oblecích na kolo a to klidně i když mají sto kilo a myslí si, že jsou závodní jezdci, takže je nejlepší jezdit rychle jako šílenec a uhnat se. Klidně ať se uženou, ale ať přitom nezabijí ostatní (mě) a nebo jakkoliv jinak nezmrzačí. A věřte, že dívat se na obtloustlého chlapa v obtáhlém obleku. No to uznejte sami není to pravé ořechové a to samo platí i pro ženský. Takže z lesů klid zmizel a jelikož jsem nikdy nejezdila super rychle, tak tohle mě prostě sere. Ale nemyslete si, že bych se loudala, ale jezdila jsem prostě normálně, tak jak mě to bavilo a ne abych se uštvala.
Další problémový ciglisti, kteří mě vážně serou jsou ty co jezdí ve městě. Ano najde se tam pár normálních jezdců, ale ty mají většinou tolik rozumu, že se mezi auty a chodníky nemotají. Nejednou se mi stalo, že ciglista, který se zničeho nic objevil a nebo se rozhodl ze silnice přejet na chodník, mě málem srazil. Ne auto! Ale jezdec na kole! Prostě si neuvědomují, že mají být na silnici a chodník pro ně není! Tenhle fakt by prostě měli vědět.
A takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Ale stačí to říct taky jednoduše. Prostě mě ciglisti serou. Ty normální beru, ale ty člověk těžko najde.

3)
Oblečky na kolo
Jak už jsem psala výše, když v tom vidíte někoho opravdu tlustého, tak to je až nechutné. Nejhorší jsou ty co si myslí, jak si to na sebe oblečou, že jsou závodníci. Sakra proč mam nosit tohle, když jedu jen na kole a nejedu třeba závod. Prostě je to děsný a na závody se to nenosí, že by to byl módní hit.

4)
Podivné květinové vzory
Nemam ráda nevkusné květinové vzory a to na všem. Když je to vkusný, květinový vzor a třeba, tedy hlavně abstraktní či zjednudošený, tak to jo. Ale jakmile se jedná o podivné, nevkusné, přeplácané vzory, které mají víc barev než by člověk dokázal vyjmenovat… prostě děs, když to je jen na ubrusu, tak to sice taky neskousnu, ale když se to ještě někdo vezme na sebe. Vážně tohle by se nemělo vyrábět.

5)
Nakupování
Je to prostě věc, kterou nemam ráda. Kdybych třeba mohla nakupovat auta, tak si to i zamiluji, ale na to nemam peníze. Takže nakupování prostě ne. Vydržím to třeba chvíli s přáteli, když je legrace, ale nakupovací maraton… to prostě musím zatnout zuby a překonat to. Jídlo nakupuji rychle a hlavně v době, kdy tam nikdo není. Když se jedná o nakupovaní, tak jsem taky nesmírně rychlá. Potřebuji kalhoty, tak koupím kalhoty a nekoukám se po ničem jiném a jsem za pět minut venku.

6)
Lidí co platí nákup kartou…
… i když mají peníze v hotovosti a ten nákup je až směšně levný… A nejlepší když je celý krám/obchoďák plný… jsou tam dlouhé fronty a oni ten nákup za necelou stovku, prostě musí zaplatit kartou aby ukázaly jak jsou skvělý a při tom jim ta karta pořád nefunguje.

7)
Ankety a prodejce co vás zastavují na ulici.
Tohle prostě nesnáším. Člověk jde a pořád se na něj sesypávají lidi co dělají blbé ankety, chtějí aby jste přešly k nějakému operátorovy, který je samo sebou nejlepší a nebo přispěly na nějakou charitu a kdoví jestli vůbec existuje. Ano už jsem na všechny tyto lidi protivná. Upřímně je většinou obcházím a nebo prostě jdu a oni mi něco vykládají a já si jich nevšímám.
Většinou jsou vyšší jak já, takže to mě leze na nervy dvojnásob, protože jsem malá… oni se na mě sesypu nejlépe ve skupince a já abych na ně nejlépe viděla musím si vykroutit hlavu. Samo sebou, že mě nenechají projít, takže se ze mě stává ragbista a deru se pryč, ale jinak to nejde.
V Plzni dlouhá léta byli vždy od O2 před a nebo v budově nádraží a člověk prostě nemohl v klidu projít. Navíc je v Plzni jedna ulice, kde vás zastaví aspoň 3 x a to na začátku, ve prostředí a na konci. Člověk by tam nechal všechny peníze, kdyby přispíval. A věřte, že tahle ulice je docela krátká. prostě lepší jí je obejít, ale když člověk bydlí kus od ní, tak se jí prostě pokaždé nevyhne, hlavně když třeba jde do knihovny, která je v té ulici..

8)
Malý auta známa jako nápukní košík
Jsou prostě děsná a ani ten nákup se tam paradoxně nevejde. Chápu, že to někdo vymyslel jako „dobrou věc“, ale proč si to sakra kupovat. Když člověk chce malý levný auto, tak se stačí jen rozhlédnout a je jich spousta.

9)
Zbytečné zdrobněliny
To prostě nemohu vystát. Proč je zbytečně všude používat. To mi drásá nervy. aarrrg

10)
Lilek
Tak ten vážně nemam moc v lásce. nějak mi nechutná a ještě, když mi někdo říká, že ho mam jíst, tak to mě spíš od něj ještě víc odradí.

Comments

  1. Květinové vzory jsou teď v módě a trochu na nich začínám ujíždět 😀 Nakupování přímo miluju, věnuju se tomu snad každý týden.. ale teda myslím, nakupování hadrů mám ráda, jídlo mě zase tolik neláká.. a lidi co nakupují s kartou mě taky štvou, ale i já to občas provádím 😀 holt někdy není tolik hotovosti po ruce, naštěstí dnes už to jde vcelku rychle.. 🙂

  2. A zapomněla sem napsat, že s ostatním naprosto souhlasím! 😀

Zanechat Odpověď

