Jsou mladí, jsou populární a jsou sexy.

Dnes se mrkneme na zoubek, hercům, kteří jsou mladí, ale o to víc populární a to hlavně díky dvou věcem. A to že jsou opravdu sexy a dokonce umí hrát. A tahle vražedná kombinace i s jinýma věcmi je dělá populárními. Nesoudím jestli je jejich popularita zasloužilá a jestli je to jen záležitost pár let, protože to je opravdu věc názoru. Nevybrala jsem sem úplný dřeva, protože to prostě není můj styl. Ale vybrala jsem ty co vzorově splňují věci, které mají společné a podle kterých jsem vytvořila anketu.
Když to shrnu, tak jde o jejich popularitu, které je zaměřená spíš na vzhled, protože na to se bohužel či bohudík v dnešní době hledí nejvíc.
Ale já jsem samozřejmě nezapomněla na jejich talent, který je kryterirem vůbec toho, aby se k tomuto žebříčku mohly dostat. A navíc teď hrají v populárním seriálu. A tak dal…
nebudu tady vše vypisovat, protože to by jsme zbytečně prodlužovaly nudný kecy. Takže hurá na žebříček.

  1. Ian Somerhalder
  2. Ed Westwick
  3. Matt Smith

3. místo
Matt Smith
Narozen: 28. Říjen 1982, Northampton, Northamptonshire, England, UK
Na třetí místo se dostal tento anglický herec.
Do tohoto žebříčku jsem chtěla umístit i herce s anglie a tento mě napadl hned. Už jsem totiž dříve přemýšlela, že bych ho ráda do nějakého žebříčku dala, ale do žádného se mi nehodil, ale jsem prostě pasuje. To že má talent na hraní prokázal a myslím si, že časem ukáže jak velký potenciál v něm je. Sice není super sexy, ale určitě se najde dost dívek kterým se bude líbit.
Navíc když se ohlédnu na to, že teď hraje v jednom z nejpopulárnějších UK seriálu (Doctor Who), tak jsem krásně zapadá. Prostě třetí místo bylo pro něj určeno.

2. místo
Ed Westwick
Narozen: 27. Červen 1987, Stevenage, Hertfordshire, England, UK
Výška: 173 cm
Herců z Anglie není nikdy málo a tak i druhé místo okupuje jeden z nich.
Je mladý, je talentovaný, je sexy a hraje v populárním seriálu. (Gossip Girl) Ale i v pár filmech ukázal, že se na něj jako na herce dobře dívá a tím myslím hlavně to, že baví svým hereckým talentem a to že je hezký už je jen plus.
A i přesto, že v tomto žebříčku je nejmladší, tak se dostal na krásné druhé místo. A my se můžeme těšit, že časem ukáže co v něj je, ale to už záleží na výběru rolí.

3. místo
Ian Somerhalder
Narozen: 8 Prosinec 1978, Covington, Louisiana, USA
Výška: 177 cm
Na úžasném první místě se nám nakonec umístil herec z Ameriky. Hlavní důvod, proč se dostal až na první příčku byl ten, že oproti zbývajícím dvou hercům hrál ve více známých a populárních seriálech.
To že má talent mu upřít nejde a jistě nejedna dívka a i kluk 🙂 řeknou, že je sexy chlap s uhrančivýma očima. Takže prostě všechny palce na horu pro první místo.


Doufám, že se vám dnešní žebříček líbil. Dneska jsme se po dlouhé době zaměřily na herce jako takový a ne jen na postavy z filmů a seriálu. Takže doufám, že se vám dnešní změna a návrat ke kořenům líbil a potěšil vás.

Comments

  1. Bezpochyby souhlas! 😀 Toho třetího sice neznám, ale na Edovi a především Ianovi sem závislá! 😀 🙂

    • To se nedivím, že ho neznáš. Podle mě se možná někdo kdo by ho znal u nás nenajde, jsem ho tam schválně proto dala, aby to byla rovnováha k těm dvoum. U mě totiž taky vedou. 😀

  2. Jo jo,svatá pravda 😀 Vražedná to kombinace 🙂

  3. A určitě za Ianovo první místo může i částečně Anglická krev 🙂 Pokaždý když se nad tím zamyslím jsem naštvaná, že je v Brně strašně málo hezkejch Angličanů 😦 😀

Zanechat Odpověď

