Budeme drsní jak šmirgl papír A.

Jelikož nemam síly dělat nic světoborného, tak zas brouzdám po netu. A proto vám přináším další trend mladých a povětšinou zamindrákovaných přechytralých blogerek. Nechci nikoho urazit, tak pokud k nim nepatříte, tak se projevovat nemusíte a pokud k ním patříte. „Wau jak jste se dostaly na můj blog.“
Ale teď k věci. Dalším velkým trendem je hanit českou republiky a lidi, kteří v ní žijí. A dokončit to tím, že všude je líp a všichni lidi jsou jinde milí atd.
To je blbost.
Osobně to tu tam ráda. Lidi moc ne to je pravda, ale lidi obecně nemam moc v lásce. U nás je dost problému a všichni lidi nejsou dokonalý, ale tak to prostě je, ale všude. Jsou země, kde na tom jsou o dost hůř a věřte, že tam by jste za žádnou cenu žít nechtěly. Že zde nemáte šanci pořádné žít. Tam o šanci nikdo neuvažuje, protože prostě nepřichází ani na mysl. A že lidi jsou všude jindy úžasní a milí. Blbost. Zažila jsem pravý opaky.
Pravda je, že nikde to není dokonaly a všude se dá něco najít dobrého, ale i špatného.
Co mě však na tomto trendu nejvíc štve je zaslepenost. Plivat na něco co není pravda a nevidět jak to vlastně je.

a moudro nakonec

Dřív jsme se neznámého bály, teď ho bereme za dokonalost.

Comments

  1. No já musím z velké části souhlasit.. ale tak jako taky mi u nás některé věci vadí.. ani ne lidi, to jak píšeš je vážně všude stejný, ba i horší.. ale je pravda že u nás morálka v poslední době není nic moc – lidi zhýčkaní a krade se.. a tak… ale to je i systém, což je věc která mi u nás vadí nejvíc.. ale zase si nestěžuju a netvrdím, že někde je to lepší… jako ráda bych jednou vypadla a podívala se jinam, ale asi ne na stálo a tady sem prostě doma.. 🙂

    • Tak morálka v jistých směrech u nás dolů jde. Vždy se mi líbilo, že to tady bylo jiný, ale někdy se třeba v dětské kriminalitě přibližujeme americe a z toho nejsem na větvy.
      Jinak bych řekla, že u nás se vždy tak nějak kradlo, ale ono záleží co a jak se to dělá. To se přece jen začíná lišit.
      Já bych taky ráda na nějaký čas vypadla, protože je to tu pro mě malé, ale že bych někam vypadla na stálo to ne. Chci cestovat a kdbych se chtěla usadit, tak to mohu zůstat zde.

Zanechat Odpověď

