Skryté talenty.

59 WP Téma

Říká se že každý má nějaký talent, ale že je často skryt a tak je problém ho najít.

Člověk by měl dělat, tedy život se tím co umí.
(Kdyby to tak bylo, tak ze mě bude „pašerák“ na to talent mam.)

Dost lidí dělá práci jen kvůli tomu, aby se nějak uživili a vůbec je nebaví a nebo jim prostě jen nevadí, ale nadšení z ní nejsou.
Když je vám to jedno, tak je to v pořádku, třeba máte v životě jiné priority. Pokud vám to však vadí… to je jiná a jistě by jste s tím něco měli dělat a neříkejte, že to nejde. Nemusíte to přece udělat zítra, ale neudělat to nikdy to je špatné.
Když člověk něco chce, tak se o to musí aspoň pokusit a ne to jen celý život odkládat. Život nemusí být jen stereotyp a nepište mi, že teď to nejde, jak budete žít a tak dál. To chcete celý život prožít, tak že si budete jen stěžovat a nic pro zlepšení neuděláte? Ano může to být těžké, ale život hold není lehký.

Já osobně netoužím po rodině, dokonalé kariéře v něčem co bych dělala jen pro peníze vůbec mě to nebavilo. Mam jiné priority. Je to sice těžší volba, ale když se člověk snaží, tak je to lepší jak nic nedělání.

Svět není dokonalý, ale to neznamená, že budeme jen bezčině sedět.

 

Comments

  1. Zrovna letos jsem se musela rozhodnout, kam si podám přihlášky na vysokou. Nejhorší bylo, že jsem naprosto nevěděla kam. Brácha umí nádherně zpívat a sestra malovat. takže u nich je jasný co budou dělat, což jim moc závidím. Já umím sice dobře zpívat i malovat, ale není to nic extra 😦 😀

Zanechat Odpověď

