Jak se vracím domů.

Dneska to bude zas takový zápis ve formě deníku.

V sobotu, kdy byl jeden z největších a nejasnějších úplňek za poslední dobu. (Poslední takový byl v roce 1993). Tak jsem vyrazila do Prahy. Dá se říct, že z jedné části to byl pracovní výlet. Ale hned jak jsem dorazila do Prahy, tak to všechno šlo někam. Na sraz s kámoškou jsem dorazila skoro s půlhodinovým zpožděním, Takže jsem jela skoro hodinu metrem. nejvíc mi vždy zabrala čekání na metro. Pravda totiž je to, že normálně to jezdím tak půl hoďky. Do Plzně jsem se měla vracet StudentAgecy, která mi jela ze Zličína v šest večer.
Takže u kámošky jsem se nějak zdržela a při pohledy na hodinky, kdy bylo 17:37 mi bylo jasné, že bus nestíhám, takže stovka v hajzlu.
OK, tak te s tím nic neudělám. Takže jsem se rozhodla jet v sedm. Lehce po šesté jsem vyšla. Bus jsem samo sebou naštěstí chytla, ale bylo mi to k ničemu. Už jsem se do něj nedostala. Přede mnou prodali poslední volná místa, která byla po těch co na bus nedorazily.
Jelikož jsem měla být večer v Plzni, protože jsem ještě něco měla v plánu a neměla jsem kredit, abych dala někomu vědět, tak moje nálada byla na nic. Jelikož jsem už začala mít hlad, tak jsem si šla něco koupit k jídlu a doufala jsem, že v buse co pojede v osm bude volno.
Na zastávce jsem čekala z dostatečným předstihem, což bylo jen dobře. Když SA dorazily na zastávku, tak mi bylo řečeno, že bus je plný… paráda, ale že máme počkat, kdyby někdo nepřišel. Heuréka… naštěstí tři lidi nepřišly, takže 3 z nás měli štěstí, když už šel řidič pro lístky, tak přišla jedna co měla normálně koupený lístek, ale měla smůlu. Litovat jí nemělo cenu a tak jsem vesele nastoupila do busu. V devět jsem dorazila domů, takže to co jsem měla v plánu samo sebou padlo.
Takže víkend nic moc, ne že by byl celí na hovno, ale rozhodně to nebyla paráda.

Někdy se pokazí važně vše.

 

Zanechat Odpověď

