Projedeme se…

Dneska jsem se rozhodla, že napíši něco takového co by se dalo nazvat zápisem do deníku. I když… je to trochu pofidérní označení.
Mohlo by se to totiž nazvat radou jak si ráno spříjemnit cestu do školy, tak jsem to totiž chtěla přát nejdřív. Jako takovou radu, ale pak jsem se vrátila k prvnímu nápadu a to byl, napsat to jako zápis do deníku.

Začneme trochu od jidut. Poslední dobou jsem si všímala aut co kolem jezdí a došla jsem k závěru, že tu jezdí spousta Škodovek a Fordů. Těh bude nejvíc… Takže ty patří k ostatní a to se nepočítá.
(Ano vím jezdí i jiné a jezdí jich dost, ale to neřešte, tohle má být vtip, který bohužel pochopí jen pár zúčastněných)
Teď se tedy mohu vrátit k tomu co jsem chtěla hlavně říct. Před pár dny jsem ráno vyrazila do školy a dala jsem si takovou poznávačku na auta. Jednoduchá to věc, ale pobaví to. Takže pokud máte nudnou cestu do školy, tak si to taky zkuste.
Poslední věc co bych k tomuto chtěla říct je to… že jak tak koukám po autech. Což dělám už dlouho a často, takže pořád…
Zahlídla jsem Alfu Romeo a moje nadšení z ní bylo větší než bych sama čekala. Inu Alfu u nás nevidíte každý den.
Za pár dnu jsem viděla další, takže mam na pár let vybráno.
Inu Alfu si koupí buď fanda aut a nebo idiot. A někdy se tyto dva typy i překrývají…
Já bych si jí osobně klidně koupila. Mam vyhlýdlích pár fakt super kousků a i když ztrácejí rychle na ceně, tak na ně stejně nemam.

A tohle je konec dnešního příspěvku… inu nebyla to bomba, pravda je že jsem to měla napsat hned jak jsem ho vymyslela, protože dost věcí co jsem chtěla napsat jsem zapomněla a už to nemá ten obsah a vtip co jsem chtěla.

Nic není dokonalé, ale naštěstí někdy je nedokonalost skvělá.

Zanechat Odpověď

