Budeme blogovat I

V dnešní době, přesněji tak okolo roku se v naší malé velké zemi rozrostla obliba blogů zaměřených na módu, líčení, kuly a kdo ví co ještě. Jelikož jsem ze světa blogu, tak nějak už před pár lety vypadla a na vlně trendu jsem se navíc nikdy nenašla, maximálně v té doby, kdy vlna trendu si došla ke mě, tak pořádně nevím co se v tomto nesmyslném světě nesvětě děje. A jelikož jsem člověk zvědavý, někdo nudící, tak jsem se rozhodla pár blogu prozkoumat a tak nějak se zkusit vetřít do této skupiny a zkoumat reakce. bla bla bla.

Poctivě jsem omrkla pár takzvaně nejslavěnších blogerek, nejvíc navštěvovaných blogu a přečetla jsem si pár článků o tom jak mi staré nevětrem ošlehané blogerky z generace jedna se akorát tak povyšujeme na skvělé vetrěm a kdo ví čím ošlehané mladé blogerky generace 4. O povyšování a věku napíši příště. protože upřímně nemam nic proto mladším, ale mam jen něco proti blbým.
Upřímně mě většina blogu moc nezaujala a ani mě nebavili. Většina jich je růžových. (Růžová mi nevadí) A všude se píše jedno a to samé a to nijak zajímavě. Jistě se sem tam něco zajímavého najde, ale to se mi zatím nepoštěstilo.

Mam pár blogu kam ráda zajdu. Je je jich málo a některé mam v přátelích, ale těch blogu na nic je přece jen víc. A navíc najít kluka, který je na blogu a píše normálně je ještě těžší. A to vážně hledám.

Co říci závěrem… Jestli rádi chodíte na blogy, ale chcete nějaké pořádné, tak pátrejte. Pokud nemáte rádi dnešní módní trend, tak nebojte on brzo přejde, ale bojte se toho , že přijde něco horšího. A že budeme slavní tím, že blogujeme… to vážně nechci.

Co je to vlastně blog?

  

Comments

  1. No máš svým způsobem pravdu.. vždycky přijde nějaká vlna blogů, tentokrát to jsou módní.. některé se mi ale fakt líbí a některé holky mají styl, to se musí nechat.. ale je spousta těch co ne no.. bohužel.. tak to je vždycky.. jednou to byly blogy Emo, potom to byly blogy Twilight, tentokrát je to móda.. tak to chodí.. 🙂 😀 a já tak nějak více či méně procházím tím blogovým světem 😀 🙂 ať si každej píše kdo chce, co chce, ale nesmí mě někdo odsuzovat za to, co mě baví nebo se povyšovat či kritizovat.. 🙂 ale víš jak, blbost vládne světem, takže…..

Zanechat Odpověď

